Rüzgar gülü nasıl yapılır?

Defne'nin "Anneciğim sen rüzgar gülü yapabilir misin?" demesi üzerine rüzgar gülü denemesi yaptım. Önce elişi kağıdı ile kare şekli kestim.

"Rüzgar gülü" yaparken delgeç ile delmem gereken yerleri daire şeklinde kalem ile işaretledim.

Çizdiğim noktaları delğeç ile deldim. Dört köşeden başlayarak kalem ile çizdiğim çizgileri de makas ile kestim. Kestiğim kenarları sırayla 5 ile numaralandırdığım noktada birleştirdim. Ben birleştirirken uzun kürdan kullandım. Hepsini 5 numarada birleştirdikten sonra yapıştırıcı ile üst üste yapıştırdım. Ortasında da Defne'nin oyuncakları arasında bulduğum bu boncuğu taktım. Oldu size rüzgar gülü. Ohhh!! bunu da başardım kızımın gözünde. Bakalım daha neler yapmayı deneyeceğim.


2 yorum:

  1. Yapımı kolay gözüküyor. Ben de deneyeyim
    mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top