Balon ile yapılan çılgın tasarım elbiseler.

Balon Sanatçısı Rie Hosokai ve sanat yönetmeni Takashi Kawada balon kullanarak tasarımlar yapmışlar. Çok da iyi yapmışlar ama bu tasarımlar ne biliyor musunuz? Elbise:)) Evet....Elbiseler
Gülmekten kendimi alamıyorum....


Kusura bakmayın. Sanata saygım sonsuz ama bu tasarımlar beni çok keyiflendirdi.
daisyballoon
Neşem yerine geldi ve içimden muzır bir çocuk çıkıverdi. Kendi kendime "Kızım Dilek; yaşın olmuş 40, biraz daha olgun düşün, hiç yakıştı mı bu düşünceler sana, çocuk musun sen" derken buldum kendimi.
Ama kendi mi daha bi sevdim bu halimle.
Ha haaa haaaa :)
Tüm muzır sahneler bir bir zihnimde canlanıverdi.
Etrafınızda elinde iğne ile dolaşan şakacı arkadaşlarınız varsa yandınız:)
Balon elbise ile bir yere oturduğunuzu bir düşünün...... Düşündünüz mü? Şimdi de kalktığınızı hayal edin:)) 
Sevgilinizin veya eşinizin yanında bu elbiselerden birini giydiğinizi:)) .....................................
Kızmayın bana, gülüyorum elimde değil... 
Kızacaksanız bana değil içinizdeki çocuğu hala bastırmaya çalıştığınız için kendinize kızın.
Siz de koy verin çıksın dışarı muzır çocuk. Basın kahkahayı... Rahatlayın....

Bu sanatçılar, kafa patlatmışlar ve balonları patlatmadan bu tasarımları yapmayı başarmışlar.
Bir de patlatmadan, mankenlere giydirmişler. 
Dünyanın birçok yerinde de sergilemişler.
Eeeee.... Bize de bu tasarımları seyredip, böyle bir elbise giysek neler oluru düşünüp, kahkahalar ile gülmek kalır:)))
Hayal gücünüze kuvvet, iyi seyirler:)


 




















 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top