Çocuk kostümleri

(Kızımın okulunda bu sene de kostüm partisi var ve ben çocuk kostümünü nereden alacağımı biliyorum. Fakat konuştuğum diğer anneler çocuk kostümünü nereden bulacakları konusunda hala bir araştırma içindeler. Bunun üzerine geçen sene paylaştığım yazımı tekrar paylaşmaya karar verdim. Bu sene aldığımız çocuk kostümü beyaz prenses elbisesi ama kızım bu çocuk kostümünü gelinlik niyetine aldı :))


Kızımın okulunda yılbaşı partisi düzenlenecekti. Kostümlü parti olduğu için çocukların kostüm giyerek partiye gitmesi gerekiyordu. Günlük kıyafetlerini aldığımız tüm mağazaları dolaştım ama 2-3 model dışında hiç çocuk kostümü çeşidi yoktu. Çocuk Kostümünü nereden bulacağım diye düşünürken sonunda hem modelleri hem de fiyatları güzel olan Funkid  ile tanıştım. Yerleri Şişli Halaskargazi caddesi üzerinde. Küçük bir yer ama çocuk kostümü olarak çok çeşit var. Çok da yardımcı oluyorlar. İstanbul dışına da gönderim yapıyorlar.  Daha önce ''cadı olacağım cadı'' diyen kızım mini mouse kostümünü görünce fikrini değiştirdi. 2.5 yaşında ki kızım ''Anne ben buna karar verdim, sen ne dersin'' dedi. Bu yaşta bile karar verebiliyorlar. Onun kararı doğrultusunda mini mouse kostümünü ve tacını aldık. Çok istediği için bir de eline sihirli değnek aldık. Sihirli değnegi olan bir mini mouse oldu benim güzel  kızım. Parti gününü sabırsızlıkla bekleyerek geçirdi. Gece yatmaya hazırlanırken bile bana heyecanla, ertesi günkü partiyi ve kostümünü arkadaşlarına nasıl göstereceğini masal anlatır gibi anlatıyordu. En sevdiği şey de döndüğü zaman kostümünün eteğinin dönüş şekli idi. 
Parti günü geldiğinde, her sabah ''anne ben biraz daha uyuyacağım'' diyen kızım yatağından fırlayarak kalktı. 
Aklıma bizim küçüklüğümüzde yaşanan bayram heyecanları geldi. Yeni kıyafetlerimizi başucumuza koyar, yeni ayakkabılarımıza sarılarak uyurduk. Bayram sabahı da büyük bir heyecanla erkenden uyanırdık. 
Kızımın bu heyecanı
beni eski günlere götürdü.....
Umarım sevgili kızım biraz daha büyüdüğünde de bu heyecanlarını hep aynı mutlulukla yaşarsın. Çünkü biz büyükler bu heyecanları malesef çoktan kaybettik.
Şimdi sırada doğumgünü var kızımın. Doğum gününde de kostüm seçmek için funkid'e gideceğiz.
Çocuk kostümü arayan ve bulmaktan zorluk çeken annelere tavsiyelerimle, iyi eğlenceler....































































2 yorum:

  1. merhaba kostüm kalıbı ve dikiş tekniklerini bulabileceğim bir yer varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende malesef yok ama araştıracağım...

      Sil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top