Gece yatarken üzerine ne örtmeli

Kızım doğduktan sonra 4 ay kadar sepetin içinde yattı. Bu süreç içinde dönme hareketi henüz gerçekleşmediği için üzerini örttüğüm pike veya battaniye açılmadan mışıl mışıl uyuyordu. Fakat büyüdükçe, hareketlendikçe üzerini açmaları sıklaştı. Gece sürekli kontrol etmek benim için
yorucu idi. 

Mothercare'den aldığım bu uyku tulumları benim için kurtarıcı oldu. Evimiz genelde 22-23 derece olduğu için polar şeklinde olan uyku tulumlarını hiç giydirmedim. Bu sıcaklık için polarlar fazla gelip bebeğinizi terletebilir. 
Ayrıca kızım küçük olduğu için de sağlıklı bulmadım. Fakat bu uyku tulumunun içi ve dışı pamuklu. Eğer oda sıcaklığı uygunsa bebeğiniz terlemeden sabaha kadar istediği kadar dönerek uyuyacaktır. Onun üstünün açılma derdi olmadığı için siz de rahat uyuyacaksınız. Uyku tulumunun her boyu var. Bebeğiniz büyüdükçe bir boy büyüğünü almanız gerekecek.  

Uyku tulumu almaya imkanınız yoksa terzinize bebeğinizin ölçülerinde uyku tulumu diktirmek de bir fikir olabilir. İki kumaş arasına ince bir elyaf koyup kolaylıkla dikebilirler.
Benim kızım 1 yaşını geçtikten sonra ayaklarının kapalı olmasından rahatsız olmaya başladı. Ayaklarını özgürce sağa sola atmak istiyordu. Fermuarı kapatmasam olmayacaktı. Giydirmesem üstünü kesin açacaktı. 
Bende elime makası aldım veeeee......etek kısmını zürafanın kafasının üzerinden kestim. Ohhhh beee.....Artık ayaklarını özgürce sağa sola atabilirdi. Sadece ayakları açık olacağı için ben de rahat uyuyabilirdim. Ben ayak kısmı açık olduğu için sadece ayaklarının üzerine ince bir pike örtüyordum. Açılırsa sadece ayakları açılmış olacaktı. Çorap da giydirdim. Böylelikle bu sorunumuzu çözmüş olduk. 
Tüm annelere tavsiye ederim.
Önemli not: Doktorlar bebeğiniz 1.5 yaşına gelene kadar yastık ve de yorgan kullanmamanız gerektiğini söylüyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top