Pes diyorum.

Burada bu dantel elbiseyi görünce pes artık! dedim. Bebekler için yapılan el örgüsü giyisileri anlıyorum ama el emegi, göz nuru bu dantel elbiseye verilen emeğe, zamana inanamıyorum. Eskiden, ilkokul da öğrenciyken siyah önlük giyer ve çeşit çeşit dantel yakalar takardık. Benim kuşağımdan olanlar hatırlayacaklardır. Ama çocuk elbisesi başka..Sabrı olup yapanı da tebrik ediyorum. Siz ne dersiniz?


Yukardakine pes derken bir de burada bunu gördüm artık ne denilir bilemedim:)))) Sabırlı insanlara hayranım diyebilirim...


Bu dantel arabaya ise diyecek kelimem yok :))


Ya burada gördüğüm ağaçlar için yapılan dantellere ne demeli :))
.



4 yorum:

  1. bencde sabır gerektiren işler bi kaç yelek örmüşlüğüm var:)..tığ işi olunca bazı örnekler çabucak bitiyor..bebişlere de örgü yakışır dimi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma krbyz öyle diyorsan..Sende becerikli hanımlardansın anlaşılan:)))

      Sil
  2. ben yaparım sanırım... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fncan teyza Yapabileni tebrik ederim gerçekten sabır işi gibi görünüyor bana:)))

      Sil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top