Bez Pasta nasıl yapılır ?


Burada bez pasta yapımı farklı gösterilmiş. Biraz daha kolayca. Birde bunu görün istedim. Bez pastanın içine şişe koymuşlar. Şişenin etrafını bezler ile süslemişler. Zaten bez pastanın yapımı çok kolaydı. Böylelikle bez pasta yapımı daha da kolaylaşmış. Kendi zevkinize göre bez pastanın süslemesini yapmak size kalıyor. Biraz kurdele, biraz tül, biraz da oyuncak işte bez pasta budur :)
Bez pasta yapımını çok sevdim. Hamile birini arıyorum :) İlk fırsatta bez pasta yapıp götüreceğim:))


 



















  Kaynaklar için benim pinterestime bakabilirsiniz.

4 yorum:

  1. Çok şirin pastalar :) Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum bıraktığınız için ben teşekkür ederim.Sevgi ile kalın....

      Sil
  2. Merhaba benin arkadasimda bez pastasi cok istiyor, bunlar harija gorunuyor istersenz ona yapabilirsiz

    YanıtlaSil
  3. Merhaba benim arkadasim cok istiyor dilersenz ona yapabilirsiniz..

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top