Büyüksün Pronet Güvenlik Sistemleri.

Bundan aylar önce Pronet Güvenlik Firmasından bir hanımın önerisiyle evimize pronet bağlattık. Aracı kurumun görevlisi bayan bir kampanya olduğunu ve ömür boyu ücretsiz Pronet Güvenlik Sistemini kullanabileceğimize dair bize söz verdi. Biz de hanımın vaatleri doğrultusunda kendi evimize ve 2 arkadaşıma da ben kendim tavsiye de bulunarak Pronet Güvenlik sistemini kurdurduk. Bize verilen bilgiye göre evimize fatura gelecekti fakat fatura rakamı her zaman sıfır olarak görünecekti. Bu kampanya bitmeden faydalana bildiğimiz için çok mutlu olmuştuk.

Aylar geçtikçe her birimize faturalar gelmeye ve aylık kullanım bedelleri kurulum yapılmadan önce kredi kartımızın numaralarını verdiğimiz için kartlarımızdan çekilmeye başlandı. Bu konuyu uzun uzun aracı firma ile konuştuk, bugün yarın hallolacağını, sistem de problem olduğunu ve hallolacağını söyleyerek oyaladılar. Kısaca her gün yapığımız uzun konuşmalar, tartışmalar sonucunda dolandırıldığımızı anladık. Biraz geç olmuştu ama şimdi ne yapacaktık. Aracı firma ile yapılan tartışmalarımız sonuç vermedi. Kandırılmıştık. Ayrıca bir süre sonra bize Pronet Güvenlik Sistemini satan hanım da işten ayrılmış ve telefonlarımıza çıkmıyor, kaçıyordu.
Biz artık Pronet'in P'sini bile duymak istemiyorduk. Pronet'ten nefret etmiştik. 
Aslında bana göre piyasanın en iyisi Pronet idi. Ama bu yaşadıklarımızdan sonra asla Pronet dememeye ve herkese başımızdan geçenleri anlatmaya başlamıştım.
Son bir umut Pronet'in 444 1 911 numaralı telefonunu aradım ve başımızdan geçenleri tek tek anlattım. Aradan 8 ay geçmişti. Ve aracı firma ile çözemediğim sorunumuzu Pronet'e şikayet ettim.
Ne oldu dersiniz?
Pronet Güvenlik Sistemleri yetkilisi sorunumuzu can kulağı ile dinledi. Yetkililere durumu hemen iletti ve mağduriyetimizi gidereceklerini ve mağdur olan müşterisine sahip çıkacaklarını söylediler.
Telefon ile konuşmamızdan 2 gün sonra beni aradılar ve bugüne kadar ödediğimiz parayı son kuruşuna kadar iade edeceklerini söylediler.
Önce inanamadım tabi. Bu kadar süre aracı firma ile sinir harbi yaşamış, Pronet'ten nefret eder hale gelmiştim ve şimdiii Pronet Merkezi mağduriyetimizi son kuruşuna kadar karşılayacağını söylüyordu. 3 gün sonra söyledikleri gibi paralar hesaplarımıza yattı.
Pronet Güvenlik Sistemleri merkezine çoook teşekkür ediyorum.
Aracı firma nedeniyle mağdur olan müşterilerine sahip çıkıp, sorunumuzu kökten çözüp Pronet'in hafızamda yıkılan imajını düzelttikleri için.
Teşekkürler Pronet...... Büyüksün... Piyasanın en büyüğü. 
Büyüklüğün sistemi kurup başka bir şeyle ilgilenmemek değil, ismini kullanarak mağdur edilen müşterilerine de sahip çıktığında olabileceğini gösterdikleri için.

5 yorum:

  1. Adsız4.10.12

    Şakamisin birader şikayetvar. com sitesine gir ve sikayetleri oku birde yazmayanlari hesaba kat . Pronet ne verdi ise ben iki katini veriyorum . O zaman ben daha buyugum .

    YanıtlaSil
  2. Benim sorunumu mağduriyetimi çözdüler.BEN YAŞADIKLARIM sonucu bu olumlu fikri taşıyorum.Herkes yaşadıklarından sorumlu.Kötü birşey yaşasaydım onu da yazardım.

    YanıtlaSil
  3. Adsız7.4.13

    Ben böyle bir olay yaşadığınızı zannetmiyorum . Çok güzel reklam yapmışsınız . Dışarıda binlerce insan kandirilmis ve mağdur . Siz paranizi geri aldınız ya gerisi önemli değil . Sizin cocuğunuz sağlıklı ya losemi olan Kucuk yasta kemoterapi gören cocuklardan size ne önemli olan siz ! lütfen bu kadar bencil olmayın ayrıca Kimse Allah tan büyük değildir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanın dediklerinizden bir şey anlamadım.Kim lösemi,kim kemoterapi görüyor.Ben bununla ilgili ne yazmışım bu yazıda.Sanırım yazıyı okumadınız.
      Ayrıca İpek Danışmanlık adında bir şirket aracılığı ile Pronet bağlattım.Firma çalışanı tarafından dolandırıldım.İmzam gerçek olmadığı için Pronet şikayetimi dinledi ve 1.5 yıl sonra çözdü. Tüm paramı da kuruşu kuruşuna iade etti. Şimdi bu olanlar karşısında yalan yazı mı yazsaydım. Ben yaşadığımı bilir ve onu yazarım.
      Büyüklük deyince bunu din konusuna bağlamanız hakkında yorum yapmayacağım.Sadece yazık size diyebilirim.Teşekkürler.

      Sil
  4. pronetten canı yanan hemen internete yazıyor. yani yukarıdaki arkadaşın dediği gibi internete yazmayan binlerce madur yok ... firma % 92 müşteri memnuniyeti ile çalışıyor. o kadar çok müşteri isi var ki şikayeti olanları sayısı yani % 8 sanki çok gibi görünüyor ama değil.

    pronet her yönüyle 10 numara çalışır. kötüleyenler ya rakiptir yada satıcısı belirtmese bile 2 sayfa sözleşmeyi okuma zahmetine girmeyenlerdir.

    insanları yanlış bilgilendirmeyin. en iyi hizmeti pronet verir.sektörde 160.000 kişinin proneti 1 numara yapmasının sizce bir sebebi yok mu?

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top