Zeytinyağı seçiminde doğru adres burada.

Beni tanıyanlar bilirler. Zeytinyağı konusunda hassasımdır. Kokusu, tadımı, asit oranı gibi kriterler benim için önemlidir. Ege ve Akdeniz de gittiğim yerlerden yöresel zeytin yağlarından almadan gelmem. Özellikle küçük firmaların kendi çabaları ile yaptığı zeytinyağlar beni etkilemiştir. Taş baskı, erken hasat zeytinyağları ve asit oranları düşük olanlar en favori zeytinyağı tercihlerimdir. Siyah şişede satılıyorsa bu beni daha da mutlu eder.


Nişantaşı'nda Kürşat zeytinyağlarının siyah şişede satılan yağını çok beğenirim. Tüketici siyah şişede zeytinyağına henüz alışmadığı için üretici genelde muhteşem zeytinyağlarını mecburen şeffaf cam şişede sunuyor... Aslında
siyah şişede bulunan yağ, güneşten etkilenmiyor ve daha sağlıklı korunuyor. 
İşte bu hassasiyetlerim ışığında yeni bir yer keşfettim ve zeytinyağlarımı artık buradan alacağım. Sizlere de önemle tavsiye ediyorum. Adı Zeytinyağı Dükkanı. Özellikle uluslararası ödüllü zeytinyağları bünyesinde toplayıp, zeytinyağ severler ile buluşturuyor. Sağlık sektöründe uzun yıllar yöneticilik yapmış, 2 çocuk annesi İlay Coşkun’un girişimi ile kurulmuş. 
Zeytinyağı Dükkanı’ nın kurucusu İlay Coşkun; “Türkiye’de üretilen zeytinyağı, dünyanın birçok ülkesinde  farklı markalarda satılıyor. Bizler ise Anadolu’da yerli üreticilerimizin aşkla ürettiği markalı zeytinyağına ulaşmakta zorluk çekiyoruz. Sağlığımız için zeytinyağı tüketmek istediğimizde, sadece büyük üreticilerin market raflarındaki ürünlerini ya da tatil beldelerinde pet şişelerde satılan zeytinyağlarını satın almak zorunda kalıyoruz. Dünyanın en fazla zeytin ve zeytinyağı üreten ilk 5 ülkesi arasında bulunan Türkiye’nin vatandaşları olarak zeytinyağımızı tanıyalım. Kuzey Ege’den Güney Ege’ye, Artvin’den Mersin’e her yöremizin birbirinden güzel zeytinyağlarını, zeytinlerini tadalım. Zeytinin anavatanı Anadolu’da yaşayanlar olarak amatör birer zeytinyağı tadımcısı olalım. Birbirinden güzel tadları yaratan, markalayarak ve geçerli kalite belgelerini alarak ürününün arkasında duran yerel üreticilerimizi destekleyelim.” diyor. Zeytinyağı Dükkanı, Anadolu’nun farklı yörelerinden, farklı tadlardaki gerçek zeytinyağını sizlerle buluşturmayı hedefliyor. Zeytinyağı Dükkanı’nda; üretim izni olan, güvenilir markalar bulunur.
Eve gelen koliden çıkan İzorya zeytinyağına bayıldım. Diyette olduğumu bile unuttum ekmeğe banıp banıp yedim :))) Tadı, kokusu harikaydı. Gelenlerin içinde vücut nemlendirme ve masajda kullanılacak bir yağ vardı ki beni mest etti. Hemen kullandım. Daha önce yazdığım yazıyı okuyanlar Defne'nin 2.5 yaşına kadar poposuna hiç pişik kremi kullanmadığımı ve doğduğu andan itibaren su-pamuk-zeytinyağı üçlüsünü kullandığımı bilirler.
Zeytinyağının faydalarını bilmeyen yok artık. Ama kaliteli yağ alma konusunda çok bilinçli olduğumuzu söyleyemem. İşte bu noktada güvenebileceğimiz yerlerden zeytinyağımızı almaya özen göstermeliyiz. Bence Zeytinyağı Dükkanı da bu noktada en doğru adres. 
Sağlıklı sofralarınız olsun. Sevgi ile kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top