Beklediğiniz uçak havadayken canlı canlı takip edebilirsiniz.

Kocam iş için THY uçağı ile İstanbul dışına gitti. Giderken herşey yolundaydı.
Dönerken ise dakikalar ile uçağını kaçırdı. Bir sonraki sefere bilet aldı ama benim paranoyalarım harekete geçti ve heyecanla eve dönmesini bekledim. Beklerken bir şey keşfettim ki tam benlik. Belki birçoğunuz biliyor ama ben bilmeyenler için paylaşayım.



Flightradar24 adresinden, havada ki bütün ülkelerin ve bütün hava yollarının uçaklarını takip edebiliyorsunuz. 
O an uçak nerede? 
Hangi ülkenin veya şehrin üzerinde uçuyor?
Canlı canlı uçağın kokpit camından izleyebiliyorsunuz. 
Sanki uçağın kokpitinde siz de seyahat ediyormuşsunuz gibi :)) 
Ekranda ki harita üzerinden de o anda, uçak hangi şehrin semalarında seyredebiliyorsunuz.
Harita üzerinde ki uçağı tıkladığınızda, uçak hakkında ki bütün bilgiler sol tarafta çıkıyor. Beklediğiniz uçağı bulduktan sonra, altta ki kokpit tuşuna basın ve canlı canlı izlemeye devam edin. 
Bayıldım, bayıldım bu sayfaya. Tüm dünyada ki uçakları anında takip edebiliyor olmak müthiş bir duygu. Dünya, teknoloji ile ne kadar küçülüyor değil mi?
Uçak inene kadar bilgisayarımda kokpit ekranı açıktı. Yere inene kadar uçağı takip ettim. İnince de bir ohhh! çektim. 
Bilgisi olmayanlara duyurulur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top