Bence "Naomi Campbell" tüm zamanların süper modeli.

Güne benim zamanımın ünlüleri ile devam edelim mi?
Benim yaşımda olup da Naomi Campbell'ın modellik yıllarında kopan fırtınaları hatırlamayan var mı? 



Resim linki
1970 Londra doğumlu olan süper model, babaannesinin Çinli annesinin de Jameikalı olmasından dolayı Jamaika-Çin karışımı bir melezdir.
Benim zamanımda her güne Naomi Campbell ile başlardık. Ne hızlı günlerdi. 
Naomi Campbell'ın üzerine başka model tanımam. Bence onun yerini alacak kimse de gelemedi.
En son çıkan, saçları dökülmüş haberlerini görmüş olsam da bana göre tüm zamanların süper modeli Naomi Campbell'dır.
Süper Model Naomi Campbell Harper's Bazaar Rusya Kasım 2012 sayısının kapağında Chanel elbise ve Jacob&Co pırlanta kolyesi ile yine göz kamaştırıyor.




1994 Haziran






























































Benim zamanımın süper modelleri



kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top