KAY Keçi Süt'ün, Sütü Bozuk sahibi.

Sağlık Bakanlığı sahtekarlık yapan 25 gıda firmasını daha açıkladı biliyorsunuz. Bu firmaların içinde Migros mağazalarından güvenerek aldığım "KAY marka keçi sütü" de çıktı. İçinde keçi sütü yokmuş. İnek sütünü, keçi sütü diye satmışlar.
(Ey Migrossssss.... Hani reklamlarınızda bas bas bağırarak; sattığınız ürünleri kendi bünyenizde test ettiğinizi  söylüyordunuz. Size de yuh olsun !)
"Kay keçi sütü"nün sahibi, Allah'ından bul bile demiyorum sana. 
Allah merhametlidir affeder seni.
Ne diyeyim ki ben sana.


Vicdanınız nasıl elverdi kutunun üzerine keçi sütü yazıp, içini inek sütü ile doldurmaya ve iki katı fiyata satmaya. 
Siz insanlıktan nasibini almamış, para için herkesin sağlığı ile oynayan, sütü bozuk çıkan, vicdansız, çok şerefli! yaratıklar.
Neden bu kadar kızgınım sizce ?
Keçi sütünü ülkemizde en çok kim tüketiyor biliyor musunuz?
Evet.... Keçi sütünü en çok hasta bebekleri olan anneler kullanıyor. 

Yani benim gibi çocuğunda inek sütü alerjisi olan ve yıllardır keçi sütü ile bebeklerini, çocuklarını  beslemek zorunda kalan anneler. Bir ayakları sürekli doktorda olan ve bebekleri ile birlikte ağlayan, iyileşmesi için her gece Allah'a ağlayarak dua eden anneler. 

Haaa... Öyle kolay da bulunmuyor keçi sütü. Yıllardır Bolana firmasından alıyorum ben keçi sütünü. Var olsunlar.
Bolana firması, haftada iki gün zor durumda ki anneler için Bolu'dan gönderiyor, gerçek keçi sütünü. Harbi keçi sütü. Kokusundan ne sütünü içebilirsiniz, ne de yoğurdunu yiyebilirsiniz alışık değilseniz. Ağır gelir. Ama hasta bebeklerimiz için şifadır, candır, ilaçtır gerçek keçi sütü.

Ama Bolana firması bazen sütü bırakamıyor aldığım yere. Bazen süt gönderemiyorlar. Veya bu ay olduğu gibi keçiler gebe olduğu için 2 ay keçi sütü gönderemeyeceklerini söylüyorlar :((
İşte bu durumlarda ben Migros marketlerinde gördüğüm ve Migros markasına güvenerek, bu çok şerefli! insanların ürettiği Kay keçi sütünü alıyordum bebeğime. 
"Kay keçi sütünü" birkaç kere tattığımda; eşime "Bu nasıl keçi sütü. Hiç ağır gelmiyor rahat içebildim" dediğimi dün gibi hatırlıyorum. 
Kay keçi sütünün tadının karton kutuda ve uzun süreli pastörize edildiği için böyle olduğunu düşünmüştüm. 
Çünkü Bolana firmasından gelen süt iki gün içinde tüketilmek zorundaydı.
Anne olunca üzerinde keçi sütü yazıyorsa eliniz mecbur, güvenip alıyorsunuz çocuğunuza. 
Hastanede karşılaştığım diğer anneler de düzenli olarak "KAY keçi sütü" alıyorlardı. 
O minicik hasta bebeklerine, çocuklarına. Nereden bilsinler sizin keçi sütü fiyatına sattığınız, üzerinde keçi sütü yazan ama içinde inek sütü olan sahte sütlerinizi. Anneler sadece hasta bebeklerini düşünür.
Hala hazmedemiyorum bu yaptığınızı. 
Defne hala iyileşemedi. Alerjisi devam ediyor.
Sizin yüzünüzden iyileşemeyen veya hastalığı ağırlaşan bebeklerin, çocukların hesabını annelere nasıl vereceksiniz.
O bebeklerin, çocukları ve annelerinin ahını aldınız. Artık iki yakanız bir araya gelmez. Vicdanınız varsa geceleri rahat uyuyamazsınız. Ama eminim ki sizde vicdanın kırıntısı bile yoktur.

Kay keçi sütü hakkında ki diğer yazım okumak için burayı tıklayın.

Türkçe sözlük şeref; (arapça) erkek ismi 1. yücelik, ululuk, izzet, seçkinlik. İyi ahlak ve faziletler sonucu meydana gelen manevi yücelik. 2. İyi ün. İftihar edilecek şey. kaynak
Laboratuvar sonucu ile taklit ve tağşiş yaptığı kesinleşen 25 gıda işletmesi ve bu işletmelerin ürettiği 37 parti ürüne ait (17 peynir, 12 yoğurt, 7 tereyağı, 1 UHT süt) bilgiler aşağıda yer almaktadır.

Firma AdıÜrün CinsiMarkaSeri No
Sütkon Gıda Tar. Ürn. ve Day.Tük. Mal. San. Tic. Ltd. Şti./KONYAYağlı Eritme Peyniri (Bitkisel Yağ)Demircizade12.04.2012
21.04.2012
26.07.2012
Mehmet Demirci Gıda Tar. Ürn. Oto. İnş. San. Tic. Ltd.Şti./ KONYAEritme PeyniriOzan Demircizade20052012
(Bitkisel Yağ)
Süller Peynircilik Süt ve Süt Ürünleri İnş. San. ve Tic. Ltd. Şti./DENİZLİPeynir Karışımı(Nişasta)Süller12.09.2011
Saruhanlılar Süt ve Süt Ürünleri/ DENİZLİPeynir Karışımı(Nişasta)Ovmalux16.03.2012
Narin Süt ve Süt Ürünleri Gıda Paz. San. Tic. Ltd. Şti./KAYSERİTam Yağlı Tulum Peyniri(Bitkisel Yağ)Narlıtepe77
66
38
Narin Süt ve Süt Ürünleri Gıda Paz. San. Tic. Ltd. Şti./KAYSERİTulum Peyniri(Bitkisel Yağ)Zirve68
Narin Süt ve Süt Ürünleri Gıda Paz. San. Tic. Ltd. Şti/KAYSERİTulum Peyniri(Bitkisel Yağ)Narlıtepe181
210
Birsen Güven Gıda San. ve Tic. A.Ş./KAYSERİTam Yağlı Tulum Peyniri(Bitkisel Yağ)Karel8
Torunoba Süt Ürünleri/ELAZIĞTam Yağlı Tulum Peyniri(Bitkisel Yağ)Torunoba348
YGS Süt ve Süt Ürünleri San. ve Tic. Ltd. Şti. /İZMİRTaze Kaşar Peyniri(Bitkisel Yağ)Acan02.04.2012
YGS Süt ve Süt Ürünleri San. ve Tic. Ltd. Şti. /İZMİRTaze Kaşar Peyniri(Bitkisel Yağ)Can11.03.2012
İzsüt Besicilik Tar. Gıda İth. İhr. San. Tic. Ltd. Şti./İZMİRKaşar Peyniri(Bitkisel Yağ)Özay26.03.2012
Baran Süt Ürün. Day. Tük. Mal. Gıda San. ve Tic. Ltd. Şti. /İZMİRHomojenize Yoğurt(Bitkisel Yağ ve jelatin)Özdoğan Tatal03.04.2012
Çakıroğlu Süt Ürün. Gıda ve Hayv. San. Tic. Ltd. Şti./İZMİRTam Yağlı Homejenize Yoğurt (Bitkisel Yağ, Jelatin)Çakıroğlu21.05.2012
Yeşil Tire Süt Mamülleri/İZMİRHomojenize Yoğurt (Bitkisel Yağ)Yeşil Tire30.05.2012
Elbistan Altınova Gıda Hay. San. Tic. Ltd. Şti./KAHRAMANMARAŞTam Yağlı Yoğurt(Jelatin)Elbistan Altınova737
Aydınoğlu Süt Mamulleri /KAHRAMANMARAŞYarım Yağlı Yoğurt(Jelatin)Çilem26.06.2012
Şelale Süt Ticaret ve San. Ltd. Şti./ANTALYAHomojenize Yoğurt(Jelatin)ÇağlayanSon TüketimTarihi/ 18.04.2012
Mustafa Hazar-Yüksel Mandıra/İZMİRTam Yağlı Homojenize Yoğurt(Jelatin, Bitkisel Yağ )Burgucu21.Tem
Arıkan Süt Ürünleri San. Tic. Ltd. Şti. /İZMİRTam Yağlı Tava Yoğurdu(Jelatin, Bitkisel Yağ)Arıkan Süt Ürünleri San. Tic. Ltd. Şti.12.06.2012
Aydoğan Süt Mam. İml. İhr. Tic. San. Ltd. Şti/İZMİRKaymaksız Yoğurt(Jelatin, Bitkisel Yağ)Aymer Süt30.03.2012
29.07.2012
Aydoğan Süt Mam. İml. İhr. Tic. San. Ltd. Şti./İZMİRPastörize Yağlı Homojenize Kaymaksız Yoğurt(Jelatin, Bitkisel Yağ)Aymer Süt11.07.2012
Adım Süt ve Gıda Ürn. San. ve Tic. Ltd. Şti./İZMİRTava Yoğurt(Jelatin, Bitkisel Yağ)Adım28.05.2012
Temel Gıda/TRABZONGeleneksel Tereyağ(Bitkisel Yağ)Subaşılı Hekimoğlu Temel05.07.2012
Beyaz Süt ve Tarım Ürn. San. Tur. Paz. Ltd. Şti./İZMİRTereyağı(Bitkisel Yağ)Beyazca3
5
Emin Gıda İnş. Oto. İth. İhr. San. ve Tic. Ltd. Şti/ANKARAPastörize Tereyağı(Bitkisel Yağ)Bayella04-01
Tokgöz Gıda San. ve Tic. A.Ş./ANKARATereyağı(Bitkisel Yağ)Frozya20-13
Tokgöz Gıda San. ve Tic. A.Ş./ANKARATereyağı(Bitkisel Yağ)Tokgöz3
Sakarya Süt ve Gıda San. Tic. Koll. Şti./TEKİRDAĞTereyağı(Bitkisel Yağ)Özne001/01
Mar Tüketim Maddeleri İhr. İth. San. Ve Tic. A.Ş./BALIKESİRYarım Yağlı UHT Keçi Sütü(İnek Sütü)Kay143/2


30 yorum:

  1. Bende çok içirdim yavruma parasıda çok geliyordu ama almak zorunda kalıyordum şerefsizler haram zıkkım olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haram zikkım olsun bence de.Hasta çocukların hakkını asla ödeyemeyecekler.

      Sil
  2. Ben de hamileliğim boyunca güvenip Kay tükettim ve sonra aoç nin günlük keçi sütünü kullanmaya başlayınca Kayın gerçek keçi sütü olmadığını anladım hem kendim almadım hem çevremi uyardım keçiyle alakası yok diye. bu "ş....siz sahtekarların" bize ne içirdiğini merak ediyordum doğrusu sonuç beni hiç şaşırtmadı.Allahtan ortaya çıktı da herkes öğrendi ne olduklarını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet geç oldu öğrenmemiz ama öğrendik :(((

      Sil
  3. slm yazdıklarınızı okuyunca size bir öneride bulunmak istiyorum.baltalı diye bir marka var keçi sütü ve ondan yapılan ürünler üretiyorlar.netteki adresine girip incelemenizi tavsiye ederim.ben denedim gerçekten güzel.en önemlisi cam şişede satışı yapılıyor.

    YanıtlaSil
  4. Yuh diyorum bu kadarına, bu firmanın sahiplerinin/yetkililerinin vicdanları yokmuş anladık da Migros niye alet olmuş bunu da anlayabilmiş değilim, Dilek Hanım sayenizde öğrenmiş oldum, basından duymamıştım, sağolunuz ve acil şifalar dilerim.

    YanıtlaSil
  5. Benim kızımda da inek sütü alerjisi vardı. Kay süt bir kaç kere denemiştim ve aşırı derecede vücudunda da kabarıklıklar ve kızarıklıklar olmuştu. Keçi sütüne karşı da alerjisi var diye düşündük. aptamil 1+ sütünü kullanmaya başlamıştık. Demek ki keçi sütü diye aldığımız sütün içinde inek sütü varmış. :(( insan sağlığıyla oynamak ne acı bir durum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vicdansız çok.Teşekkürler yorum için.

      Sil
  6. eee başka marka keçi sütü varmı peki öenerebileceğiniz.Gerçi ben halis muliss inek sütü kullanıyorum ama gezmedeykende pastörize mecburen!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baltalı ve Atatürk Orman Çiftliğinin sütleri var şu an Migros mağazalarında.Biz onlar ile devam ediyoruz.

      Sil
  7. Ankara'da olanlar Atatürk Orman Çiftliği'nden şaşmasın derim.. Biz tüm süt ve süt ürünlerini oradan alıyoruz artık marketten alışveriş yapamaz olduk böyle sahtekarlar yüzünden...

    Bu arada süt meselesiyle şimdilik ilgisi yok ama ben kendimce gıda meselesi ile ilgili birşeyler yazmaya etrafımda olan, yazılarımı okuyan insanları yine kendimce uyarmaya başladım. Henüz tek bir yazı yazabilmiş olsam da fark etmez siz de yazın herkes yazsın, gözünü para hırsı bürümüşlerin, çoluğumuzun çocuğumuzun gıdasına el uzatanların ipi çıksın pazara..
    daha çok anne bilinçlensin, gıda konusunda daha seçici olunsun, bu şerefsizler de böyle sahtekarlık yapamasın...

    http://mineoskay.blogspot.com/2012/11/guvenilir-gda-meselesi.html

    YanıtlaSil
  8. Adsız19.12.12

    EDA CAN Sağlığı ile oynadığınız ve ciğerini sızlattığınız o annelerin ve çocukların ahları sizin yakanızı bırakacakmı sanıyorsunuz Allah sizin belanızı versin sağlıklarıyla oynadığınız o insanların parası size helal olacakmı sanıyorsunuz her kuruşu ayağınıza başınıza dolansın inşallah...

    YanıtlaSil
  9. özür dileyecekleri halde mahkemeye vermekten bahsetmeleri büyük terbiyesizlik! böylelerinin ifşa edilmesi lazım...

    YanıtlaSil
  10. adi insanlar sitelerinde bir açıklama bile yok.çevrenizdekileri uyarın kimse almasın ürünlerini

    YanıtlaSil
  11. Kızımın inek sütü alerjisi var bende keçi vereyim diye almıştım sonra keçide dokundu sanmıştık meğerse......

    YanıtlaSil
  12. Bende hamileliğimde çok içtim haram olsun verdiğim para.

    YanıtlaSil
  13. internette boş kalfalar inandı tabi buna tebrikler size kay kadar temiz süt görmedim ben 2 çabulcu yalan ortaya attı ekmekleriyl oynuyor adamların sağlık bakanlıgı bile bizden onay almayan bir liste dedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İKİ çapulcu dediğiniz Türkiye Cumhuriyeti Sağlık Bakanlığıdır. Resmi açıklaması sayfa sayfa gazetelerde yayınlandı.Konu hakkında fazla bilginiz olmadan yorum yapmışsınız."Kay keçi sütü" bile açıklama yapıp, suçu süt aldıkları köylüye yaptı.Hatta haberin ilk günleride "Kay Keçi Sütü" sitesine girdiğinizde ilk önce açıklamaları çıkıyor sonra sayfaya ulaşabiliyordunuz.
      "Kay keçi sütü" bana da mail atıp, hatanın kendilerinden değil süt alımı yaptıkları köylüden kaynaklandığını ifade ettiler. Sizin iyi niyetli olduğunuzu ve bilginiz olmadan yorum yaptığınızı üzülerek görüyorum.
      Ayrıca sizin, süt alerjisi çocuğunuz olmadığı ve uzun süre çocuğunuza içirdiğiniz "Kay keçi sütün" sonrasında içinde inek sütü olan bir marka olduğunu, öğrenmediğiniz için çok şanslısınız.
      Biz uzun süre şuan 4,5 yaşında ki kızımın, keçi sütü vermemize rağmen neden bir türlü iyileşemediğini, durumunda neden iyileşme olmadığını, kendimize sorup durduk.Aeoro chamber ile sürekli astım ilaçları ve alerji ilaçları kullanmak zorunda kaldık. Astımı azdığında, öksürükten boğulur gibi olduğu gecelerde sabahlara kadar başında beklediğimizde, gözlerinin altı mosmor gezdiğinde, kilo alamayıp yaşıtlarından geri kaldığında, hep kendimizi suçladık. "Biz bu kadar dikkat ediyoruz, keçi sütü içiriyoruz,neden bebeğimiz iyileşemiyor" diye üzülüp durduk. Bunun bir telafisi var mı sizce. Sizin dediğiniz kadar basit olsaydı keşke,keşke......Hani diyorsunuz ya adamların ekmeği ile oynanıyor diye, siz hiç canından bir parçanın, çocuğunun canı ile sağlığı ile oynanması ne demek biliyor musunuz?Umarım ve dilerim hiç de bilmeyin,benim yaşadıklarımı yaşamayın. Bu sadece benim durumum.Bir de alerjisi olan diğer çocukların anne ve babalarını bir duysanız.
      Hayat bu kadar ucuz olmamalı ve insanın gözünü para hırsı bürüyüpte,çocuklarımızın sağlığı ile oynanmamalıydı.
      Haaa bu arada , hani "Kay keçi sütü" açıklamasında alım yaptığı köylüyü suçluyor ya çok komikler. Bir bebek bile inek sütü ile keçi sütünü ayırt edebilir.Gerçek keçi sütünün kokusu ve tadı o kadar ağırdır ki,daha ısıtırken koku evi sarar.
      Size ve çocuklarınıza, bizim yaşadıklarımızı hiç yaşamamanızı ve çok sağlık dolu günleriniz olmasını diliyorum.Saygılarımla.

      Sil
    2. Kay sütün açıklması kabul edilemez. Analiz laboratuvarları yok mu- ürünleri piyasaya verilmeden önce kalite kontrolüne tabi tutulmuyor mu? Ben de Dilek hanıma katılıyorum. Firmaların insan sağlığı ile oynamalarının bedeli ağır olmalı.

      Sil
    3. Bende Dilek hanıma katılıyorum Kay sütün açıklaması kabul edilemez. Kay süt ürünlerini piyasaya vermeden önce Kalite kontrol analizi yapmıyor mu?
      İnsanları aldatmanım bedeli ağır olmalı

      Sil
  14. Adsız25.4.13

    bende içirdim çocuğuma ve inek sütüne alerjisi vardı sütü içirdiğimde yine gaz şikayetimiz oluyordu demek ondanmış ama biraz olsun vicdanlı olsalarmış ama allaha şükür şimdi bir firma var ondan alıyorum artık hemde pastorize bolnat diye bir firma çocuğum biraz olsun rahatladı tavsiye ederim arkadaşlar

    YanıtlaSil
  15. Adsız10.5.13

    kay süt bim de satılan dost süt ile hemen hemen aynı fiyatta olduğu için piyasadan silinmek isteniyor. bu uygulanan bir politikadır...

    YanıtlaSil
  16. Adsız23.7.13

    Ülkemiz çok çok güzel, insanlarımız da çok iyi insanlar. Arada para para diyen ve insanlığa önem vermeyen özel ve tüzel kişiler çıkabilir. Bu şirket de sadece PARA diyen ve paraya tapan bir şirket imiş meğerse. Öyleyse biz de onlara maddi ve manevi tazminat davaları açarak onların çok sevdikleri aşık oldukları paralarını alacağız. Bunlar bize bu sütü satmadıklarını mı söyleyecekler? yoksa gerçekten keçi sütü doldurduk ama kendiliğinden rafta duran kutunun içini değiştirmişler diye mi savunma yapacaklar?Biz davalarımızı açalım, bunlar bizim insanlığa olan borcumuzdur.İyi günler dilerim Fatma

    YanıtlaSil
  17. Adsız23.7.13

    Ayrıca size bilmediğiniz bir konuyu da anlatmak istiyorum : Keçi sütü biraz ağır olmakla beraber her zaman ağır kokusu olmaz. Eğer sağım yapılırken dikkat edilir ise ve sağımın ardından acilen sıkça bir tülbent ile süzülürse kokusu da normal süte yakın olur. Ancak içimi farklıdır. Verdiği enerji bam başkadır. Biz de sahte keçi sütünü çok aldık. Bizi de bu KAY SÜT kandırmış, dolandırmış oldu. Biz dolandırıldıktan sonra gerçek keçi sütünü tanımaya başladık. Kısacası bu kötü davranış da bize bir şeyler öğretmiş oldu. Gerçek keçi sütü hem enerji verir, hem bağışıklık sistemini güçlendirir ve hem de mutluluk verir. İnek sütü de eğer inekler dağlarda otlamaya devam etmiş olsaydı bugünkü kadar değer kaybetmezdi. İlle de PARA PARA diyerek ve daha çok isteyerek zavallı inekleri de fenni yemler ile bu duruma getirdiler. Yine bu masum hayvanların ömrünün kısalmasına kanser olmalarına neden oldular. Şu parayı icad edenler de, inşallah cehenneme gitmiştirler. Fatma

    YanıtlaSil
  18. FATİH17.8.13

    arkadaş ne yapacağımı şaşırmış durumdayım kime güveneceğiz ne edeceğiz insanlarda hiç allah korkusu kalmamıs inançsız ise insanlık kalmamıs. gariban insanlar yemesin içmesin çocugum saglıklı olsun diyipte kendınden kısarak bebegine almaya calıstıgı sütten haramla para kazanmaya calısanları allaha havale ediyorum. BASKA DA KIMSEMIZ YOK ZATEN

    YanıtlaSil
  19. Adsız19.2.14

    Yuhh diyorum yani suçlu köylü olmuş ha yıllardır bu işin içindeyim cok sahtekarlik gördüm boylesini görmedim sen süt işi yapacaksın da aldığın süt keçi sütü mü inek sütü mü ayiramayacaksin ... ama ne yaparsın bu ülkenin kaderi böyle hırsız degilsen zengin olamazsın zengin değilsen de haklı çıkmassin.

    YanıtlaSil
  20. Iyi günler. Benim de çocuğum inek sutu allerjisi. 4.5 yaşında. Bu seneye kadar hakiki keçi sütü kullandım yani kendim köylüden alıyordum. Daha sonra bu gebelik doneminde bi ara keceese marka kullandim. Onu bulamadim bu donem ve kay keçi sütü kullanmak zorunda kaldım. 2 ay bogmaca şeklinde öksürük ve şu an da kanli ve sumuksu gaita yüzünden karin ağrıları yaşadı oğlum. Benim bu vicdansizlardan haberim bile yoktu. Ben de son sikayetinden dolayi sütü inceledim. Dilek hanimin dediği gibi bunu ben icebiliyordum keçi sütü bu olamaz sadece inek sütü karismamis icinde kivami artırmak için nişasta koyduklarini düşünüyorum çünkü ağzına bir his veriyor merak eden bu arada test etsin. Benim anlamadığım bunların hala nasıl bu işi yapabildikleri. Neden kapatilmiyor yada denetimleri yapilmiyor????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim. Ne desek az ve boş:((( Sevgi ile kalın...

      Sil
  21. Ellerinize emeginize saglik bende yavruma aliyordum eskiden bakanligin yazisini okuyunca lanet yagdirarak biraktim aradan 2yil gecti 2016 sonlarina dogru esim metro marketten bir koli alip gelene kadar ustelik normal sutlerden 2kati fiyata tanesini almis aslinda suclu ariyorsak herkes vicdansiz sah.yapabilir ama asil suclu bunlari tespit edip kapatmayan bakanliktir.Sadece ceza kesiyor sonrasi ayni devam Allah onlari bildigi gibi yapsin helal etmiyorum hakkimi

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top