Braun şarjlı diş firçam ve ben.

Bugüne kadar aldığım ve her kullandığımda "ah! iyi ki almışım, aferin Dilek sana" dediğim şey işte bu şarjlı Braun diş fırçam.
10 yıldan fazla olmuştur alalı. Daha ne modelleri çıktı. Şimdi iki tarafa dönen fırça ucu olanı var. Planlarımda onu almak var:)


Şimdilik üç ayda bir, ucundaki diş fırçasını değiştirerek idare ediyorum.
Seyahat kutusu da var. Bir yere giderken, pratik kutusuna koyup, yanınızda götürebiliyorsunuz. 

Bir kere Braun şarjlı diş fırçasını kullanan, bir daha asla normal fırçaya dönüş yapamaz kesinlikle eminim. Braun şarjlı diş fırçasından önce, başka bir markanın şarjlı diş fırçasını almıştım. Braun alana kadar o markadan da çok memnundum. Ama Braun'u aldıktan sonra o markanın şarjlı diş fırçası ile dişlerimi hiç fırçalamadım. Aralarında o kadar fark var yani.
Bana hediye almak isteyenler bunun iki yöne dönen, yeni modelini alabilirler. Hiç itiraz etmem. Diş fırçamın yenilenme zamanı geldi de geçiyor bile:) 

Birisine hediye almayı mı düşünüyorsunuz.
Braun şarjlı diş fırçası alın derim. Başka da bir şey demem. Düşünsenize, günde iki kez sizi düşünecek. Braun şarjlı diş fırçasını her kullandığında size minnet duyacak.
Daha ne olsun. 
Hadi bakalım, sağlıklı dişler, güzel gülüşler. Keyifli diş fırçalamalar. Reklam gibi oldu değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top