Twitter hayat kurtarır mı?

Evet Facebook ve Twitter'ı yani sosyal ağlar ile paylaşmayı seviyorum. 
Fakat Sosyal ağların hayat kurtaran bir yanı olacağı hiç aklıma gelmezdi.

Geçen ay babam Cerrah Paşa Hastanesi acil servisinde yirmi gün kan kaybettiği ve her gün onlarca kan bağlandığı için, çok kana ihtiyacımız olmuştu.
İlk aklıma gelen Twitter ve Facebook oldu. 


Facebook'tan paylaştığımda sadece arkadaşlarım yardım imdadımı duydu. 
Ama Twitter'dan yardım istediğimde tanıdığım, tanımadığım birçok insan retwitt yaparak kan aradığımı çok insana duyurdu. Verdiğimiz telefon susmak bilmedi. Çok şükür, gönüllü olarak tanıdığımız tanımadığımız birçok insan babam için kan verdi. 
Kan karşılığında ne kadar para vereceksiniz diyenler de oldu, ben de kan vermek istiyorum diye yazan ve beni duygulandıran 13 yaşında bir genç kızımızda:)
Ama genelde; gönülü bağış yapıp, yardım etmek istedi vicdanlı insanlar. Şimdi Twitter da kan arayan birinin Twitini görünce hemen retwitt yapıyorum.
İnsanın başına gelince, aynı durumda olanları daha iyi anlayabiliyor.Lütfen sizlerde kan isteklerini görünce retwitt yapın. Emin olun bir can'a faydanız olacaktır.
Beni çok şaşırtan başka bir şey ise sosyete dünyasından, sanatçılardan, modacılardan, tanımadığım bir sürü insanın da retwitt yapıp, bana yardımcı olmasıydı.

Bu insanları yazılı ve görsel medyada görüp izliyoruz. Bu kadar vicdanlı, alçak gönüllü olabileceklerini, onlarında neticede insan olduklarını unutmuş olduğum için kendimden utandım. Buradan hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Hepiniz bir can'a, can oldunuz. Var olun, sağ olun.
"Sayın; Cemil İpekçi, Feryal Gülman, Şehrazatmüzik, Zeliha Sunal, Dilara Endican, Pınar Altuğ, Yonca Evcimik, Seyhan Erdag1, Tanem Sivar, Şenay Düdek, Erol Köse, Engin Özdemir ve Abdullah İlhan, Nilüfer Akkurt, Nihan Çelik, Elif Doğan, Yalçın Kılıç, Nihal Güner Acar, Canan Çakar, Huysuz Ayı, Uğur Fil, Taner Uykun, Ekin Olcayto, Cem Dalmaz, Gosgel, Çağlar Kavri, Mehpare Bal, ArfBehçet, Eryaman Web tv, Aytaç Doğan, Buket Tıkman, Nermin Kartal orkmez, Akşam AKDENİZ, ElmalMYO, Beyhan özokur, Zeynep Gürcanlı, Kucba, Deniz Demir, Ümüt kaya, Hande Işık, Altuğ Toksoy, Muslera, Mina Kudret, Melih Serdaroğlu, Akut Derneği, Mehmet Özkan, Hulya Akbaş, Kadir Hemiş, Birgulozdal, Sevgi Şen Çu, Tabutçu, Feriha Dönmez, Tugba Temurcan Pal, Meltem Duru, Mare Estates, Tuna Erol, AKUT_Dernegi, kanbankasi.gen.trMikdatca, Halim Kilinc, Fatih Ahmet Yersiz, ZUZU, ibbsagliksosyal, , kangonulluleri, Melih Serdaroğlu, Kürşat Akcakaya, REALADANALIYIK, Prenses, semen öner, erbil avcı, Dr. Kubilay Kaptan, Bahaddır S ve adını hatırlayamadığım niceleri retwitt yapanlardan bazıları.
Özellikle teşekkür etmek istediğim özel kişi ise "Zeliha Sunal" adında o an'a kadar tanımadığım, bir hanım oldu. Daha sonra; araştırınca Zeliha Sunal'ın kim olduğunu öğrendim tabii :))
Zeliha Sunal, önce Twitter yolu ile babamın neyi olduğunu öğrendi. Hemen acil servise bir doktor arkadaşını gönderdi. Sonra acil kan ihtiyacı için başkalarını yönlendirdi. Kan bulmamızı sağladı.
Babamın sağlığı ile sürekli ilgilendi. Babamın ameliyatı ve sonrasında, mesajları ile yanımızda olduğunu hep hissettirdi.
Olanlara inanamamıştım. @ZelihaSunal  kanatsız bir melek gibi imdadımıza yetişmişti. 
+Zeliha Sunal sana binlerce kez teşekkür ediyorum. Sana gönül borcumuz oldu. Yaptıklarınız yüreğimizi ısıttı, göz yaşlarımızı tutamadık.
Senin gibi; vicdanını kaybetmemiş, merhametli, karşılıksız yardım etmeyi unutmamış, insan olmanın tüm özelliklerini taşıyan bir insanın varlığı, bize güç verdi. 

Sevgili, kanatsız iyilik meleğimiz "Zeliha Sunal,"
Sevgi ve saygıyla, o güzel yüreğinden öpüyoruz.
Allah senden razı olsun ve seni korusun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top