Defne, polislere gaz yapıyor:)


internetten alınmıştır.
Defne, gezi olaylarından çok etkilendi.
İki kere gaz bulutunda kalıp, gözleri ve yüzünün yanması ile hıçkırarak ağlamasının bunda etkisi çok tabi. 
Her akşam evimizde ve sokakta düdük, tava, tencere ve davul seslerinin inlemesi, polis şiddetinin apartman kapımızın önünde bile yaşanmış olmasının ve gazdan camlarımızı açamayacak hale gelmemizinde etkisi de var.

Sonra sabahlara kadar Halk tv'yi izliyor olmamız esnasında, kulak misafiri olması da etken.
Bu yaşadıkları Defne'nin oyunlarına da yansıdı. 

Geçen gün sulu boyası ve su ile yaptığı iğrenç kirli suyu dökünce evde kıyamet koptu. 

Dakikalarca ağladı.
Bana göre kirli bir suydu ve dökülmesi gerekliydi. Bu kadar tepki vermesine çok şaşırmıştım.
Kızım sakinleşince yaptığı, o suyun kızıma ne ifade ettiğini öğrendim:)
D: "Anne ben o gazı yapmak için 2 saat uğraştım" 
B: "Ne gazı, kızım!!! Neden gaz yapıyorsun!!!"
D:" O döktüğün şey polisler için hazırladığım gazdı, niye döktün?" 
B: "Aaaaa ! Gaz mı? Ben bilmiyordum kızım."
D: "Anne! Polisler bana yine gaz sıkarsa, bende bu yaptığım gazı onlara sıkacaktım. Nasıl dökersin benim gazımı "  
B: "Tamam kızım, yeniden yaparsın. Ben de sana yardım ederim" dedikten sonra ancak sakinleşebildi.
Sonra kızım ile oturup polislere sıkmak için, sulu boya ve su ile gaz yaptık:))
D: "Anne! Bu gazı şimdi buzdolabına koymamız lazım" 
B:"Buzdolabında ne işi var kızım bunun" dediğimde ise,
D:"Anne! Bu gaz buzdolabında soğuyacak. 
Sonra bunu polislere sıkınca hasta olacaklar ve doktorları hapse attıkları için de iyileşemeyecek ve ölecekler" dedi. 

Polisleri çok seven, her yerde durup onlara selam veren ve konuşan kızımı, polislerden korkar hale getirene de lanet olsun...
Kızım 4 yaş 11 aylık. Sizce kızımı da fişlerler mi?
Bizim evde hala "Her yer Taksim, Her yer direniş" :)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top