Paulo Coelho'nun "Zâhir" adlı kitabı.


Uzun süre önce aldığım fakat yeni okuyabildiğim bir kitap Paulo Coelho'nun  "Zahir" adlı kitabı.
Paulo Coelho'nun daha önce "Simyacı", "Veronika Ölmek İstiyor" "On bir dakika" kitaplarını da severek okumuştum. 
Zahir; yazarın etkileyici kitaplarından birisi olmuş yine.


Karısı evi terk ettikten sonra, onu aramak için yola çıkan bir adamın, eşine ulaşabilmesi için önce kendisiyle yüzleşmesi gerekmektedir. İç hesaplaşmasını tamamladığında karısına ulaşabilecektir.
Oldukça etkileyici ve sürükleyici bir kitap Zahir. "Paulo Coelho" sevenler mutlaka okumalısınız. 
Kitabı bitirdiğinizde kendi hayatınızı, evliliğinizi, hayatta ki konumunuzu daha fazla düşünecek ve sorgulayacaksınız.
Kitap içinde geçen "İyilik Bankası" kavramını çok sevdim. 
"İyilik yap denize at, kul bilmez ise Hâlik bilir" sözünü bana hatırlattı bana:)

"Seni kendimden bile daha çok seviyorum.' Eğer bunu söyleyebilirsem kendimle barış içinde yaşamayı sürdürebilirim, çünkü bu aşk beni rehin aldı."  
Zahir-Paulo Coelho

Zâhir'in anlamı; görünen, varlığında hiç şüphe olmayan, varlığı her şeyden âşikâr olandır. Her yaratık, yaratanının görülen bir şâhididir. Wikipedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top