Teşekkürler Omo ve Yumoş Sensitive

Sabah dükkana gittiğimde bana kocaman bir hediye paketi geldiğini söylediler. Heyecanla paketi açtığımda Omo&Yumoş Sensitive tarafından hazırlanan, Muhteşem İkili Kiti'ni gönderdiklerini sevinerek gördüm. Severek ve sürekli kullandığım markalardan olan, Omo ve Yumoş güvendiğim, takdir ettiğim ürünler sunuyor.



Benim için en değerli olanı, Omo ve Yumos Sensitive'nin hediyesinin, çok ince düşünülerek, emek verilerek ve kişiye özel hazırlanmış olması idi.
Beyaz küçük valizin içine özenle yerleştirilmiş  #Muhtesemikili setin dışında kızımın resimlerinden oluşan bir pano hazırlamışlar.

Resimleri, blogumdan veya facebook sayfamdan temin ettiklerini düşünüyorum:) 
Birilerinin benim için vaktini ayırıp, böyle bir hediye hazırlaması beni çok duygulandırdı. Uzun zamandır bu kadar, duygularıma dokunan ve beni mutlu eden bir hediye almamıştım. Eskiden mektuplar, kartlar gönderirdik posta ile. Göndereceğimiz kişileri düşünerek, mektup ve kartları, özenle seçip, en güzel yazımızla hazırlayıp gönderirdik. Sevdiğimiz kişi için zaman ve emek harcardık. 
Şimdiki gibi; gir mağazaya, değişim kartı ile al bir hediye, ver değildi o zamanlar.
İşte Omo&Yumoş Sensitive hediyesi beni o günlere alıp götürdü.
Gerçekten çok güzel düşünülüp, hazırlanmış bir hediye olmuş.
Kesinlikle bu çalışmanın içinde bir kadın ve anne eli var diye düşünüyorum. 
Çok teşekkür ediyorum, Omo&Yumoş Sensitive.


Omo ve Yumoş Sensitive tarafından hazırlanan “Bebeğim ve Ben” mobil uygulaması, hem yeni anneler hem de anne adayları için geliştirilmiş! Siz de Bebeğim ve Ben uygulamasını indirerek doğum öncesi ve doğum sonrası için pratik bilgileri öğrenebilir ve uzman doktorlara sorularınızı yöneltebilirsiniz!

yada http://bit.ly/1e3LFbw  linkinden uygulamayı telefonunuza yükleyebilirsiniz.
Yumoş        sayfası         : www.yumos.com

Facebook                       : www.facebook.com/YumosTurkiye 

Twitter                            : twitter.com/YumosTR


“Muhteşem İkili”
Facebook Uygulaması  : apps.facebook.com/yumosmuhtesemikili/

OmoKadınlarKulübü      : www.omokadinlarkulubu.com






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top