Karton pastane çantası, 5 dakikada nasıl saklama kutusuna dönüşür?

Pastaneden aldığımız pasta çantası 5 dakikada nasıl saklama kutusuna dönüşür? 
Saklama kutunuzu ister kendiniz için, isterseniz çocuklarınızın dağılan malzemelerini saklamak için kullanabilirsiniz.

İhtiyacınız olan makas, bant ve pastane çantası:) Dışını süslemek için kendiliğinden yapışan süsler, stikirlar kullanabilirsiniz. Hayal gücünüze kalmış.

Pastane çantasının iplerini makas ile keserek çıkarttım.
Karton çantanın tam ortasını belirleyerek kenarlardan ortasına kadar makas ile kestim. Kestiğim kenarları içe doğru katlayabileceğiniz gibi dışa doğru da katlayabilirsiniz. Ben marka gözükmesin diye dışa doğru katladım.
Ve bant ile yapıştırdım.


Defne, kutuyu çok beğendi ve üzerine stikirlar ile süsledi ve odasına koydu:))

İkinci yapacağım kutuyu daha güzel süslemeyi düşünüyorum.
Siz de kolay gelsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top