Uzun kolyelerimi saklama derdinden kurtuldum.

Kolyelerimi asmak için satın almadığım takı askısı kalmadı. Piyasada satılan tüm "süslü kolye askılıkları" benim uzun kolyelerim için kısa kalıyordu. 

Sonra takı kutusu aldım. Tüm kolyelerimi takı kutusuna yerleştirdim. Bu seferde zincirleri birbirine karıştı. Ayırmak için saatlerce uğraşmak zorunda kaldım:(
Ne yapabilirim diye düşünürken, kapı arkalarına asılan, genelde kendiliğinden yapışkanlı bu askılığı buldum:)) 
Hem de sadece 2 liraya :))


Normal şartlarda, bu askılıkları, bornoz asmak için, banyo kapılarının arkasına takıyorlar. 
Ben ise bu askılığı, uzun kolyelerimi asmak için kullandım. Gardropumun içine yapıştırdım. Ve uzun kolyelerimi güzelce yerleştirdi. Ohhhh kolyelerimi nasıl saklayacağım derdinden kurtuldum. Çok da kullanışlı oldu. 
2 liraya kolyelerim düzene girdi. Bugüne kadar boşuna para harcamışım.

Hepinize tavsiye ederim :))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top