Blogumda hediyen var.

Bu yazıya başlık bulmakta bayağı zorlandım. Amma zormuş, blogdan hediye vermek.
"Uni Baby Yeni doğan" bilgilendirme davetini anlatmıştım size.
Hahh işte...
Davet sonrası Uni Baby Ailesi, takipçilerimden birine hediye etmem için, içinde Unibaby Yeni Doğan, ürünleri bulunan bir sepet verdi.


Sepeti elime aldığımda şakayla karışık, (belki de ciddi:))) "ben bunları paylaşmaya kıyamam ki" desem de takipçilerimden birine bu sepeti hediye edeceğim.
Hediye dağıtmak harika bir fikir ama ben nasıl yapacağımı bilmiyorum ki.  
Diğer hediye dağıtan bloggerlar bu işi nasıl yapıyorlar diye araştırırken gördüm ki hediyeyi kazanmak için şartlar bayağı uzun.
1- Öncelikle hediye veren blogu takip edeceksin
2- Facebook ve Twitter'dan da takip edeceksin
3- Blogunda, facebook, tweeter sayfanda yazıyı paylaşacaksın
4- Sonrada hepsini yaptığını kanıtlamak için paylaşım linklerini, o yazının altındaki yorum kısmına yazacaksın.
Bana uzun iş gibi geldi... Kusura bakmasınlar....
Hediyeler dağıtarak takipçi sayımı arttırmak gibi bir hedefim yok. Hediye dağıtanlara da saygı duyuyorum.

Ben blogumda, kendimce mutlu oluyorum.
Bu kadarı yeter bana.
Hediyeleri de vermem gerekiyor:)) Napcaz şimdi!!
Uni Baby Yeni doğan setini kime verebilirim diye düşünürken bir fikir geldi aklıma.
Blogu olmayan bir takipçime, hem hediyeyi, hem de blogumda konuk yazar olma fırsatını vermek istiyorum.
Tek şartım var :))
Annelik, hayata dair dilediğiniz bir konuda, bir yazı yazmanız ve mail adresime göndermeniz.
En etkilendiğim yazıyı da "konuk yazarım" başlığı altında, blogumda yayınlayıp, "Uni Baby Yeni doğan" setini göndereyim.


Şimdi; kazanmak isteyenler annelikokulum@gmail.com adresine yazınızı gönderin, hediyeleri kazanın.
Not: Aceba benim şartım daha mı zor diye şimdiden düşünmeye başladım. 
Ne dersiniz?  Nasıl bir fikir?
Bol şanslar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top