Sakız Sardunya Elif Şafak

Sevgili Elif Şafak'ın bütün kitaplarını severek okumuş bir anne olarak, Elif Şafak'ın çocuklar için de kitap yazdığını duyduğumda çok mutlu oldum.
Kızım da artık Elif Şafak'ın, duru, anlaşılır, insanı bir yerden bir yere alıp götüren sihirli cümleleri ve hikayeye hakim kalemi ile tanışabilecekti.

Kitabı bende çok merak ettiğim için bir sayfasını kızım, bir sayfasını da ben okuyarak Sakız Sardunya'ya başladık. 
Elif Şafak'ın Sakız Sardunya kitabı; sizi hayal dünyanızda seyahate çıkaran, o kadar içten bir kitap ki, kitabın bitmesini ne ben ne de kızım istedik.
Sakız Sardunya'nın sayfalarını heyecanla çevirdik... Aceba ne olacak bir sonra ki sayfada diye.

Sonraki sayfaları okumadan önce hayal kurarak, "sen olsaydım ne yapardım?" diye sorduk birbirimize. Çok eğlenceli cevaplar geldi Defne'den. 
Ben cevap verdiğimde de katıla katıla güldük.  Bana sık sık, içimdeki çocuğu unuttuğumu ve hatırlamam gerektiğini söyleyen Defne haklı çıktı.
Biz Sakız Sardunya'yı çok beğendik. 
Artık arkadaşlarına hediye almamız gerektiğinde, Sakız Sardunya kitabını alıp hediye edeceğiz.
Siz de çocuğunuza Sakız Sardunya kitabını alın ve lütfen birlikte okuyun. 
Belki, siz de benim gibi içinizdeki çocuğu hatırlarsınız okurken.... 

  #elifsafak #sakizsardunya
#7yas7aylık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top