Bebeğinizin hayatına müzik girsin

Ben daha hamileyken kızıma hergün en az iki saat mp3 ile müzik dinlettim. Özellikle 6 aylık olduktan sonra MP3'ü çantama koyup kulaklıkları da karnıma yapıştırıp yolda veya evde düzenli müzik dinlettim.. Anne karnında müzik dinletmenin; ne kadar faydalı olduğunu kızım doğduktan sonra yaşadığım deneyimlerle  gördüm. Anne karnındayken dinlediği müziğe, doğduktan sonra çok güzel tepkiler verdi.

Şu an 2.5 yaşında ve halen yatarken IQ Çocuk cd'si ile uyuyor. Kesintisiz doğduğu günden beri her gece bu cd'yi dinleyerek uyudu. Artık bu cd'yi duydugu anda uyku zamanının geldiğini biliyor. Yatağına yatarken cd'sini artık kendisi açıyor:))) Huzur dolu ve çocukların algısına yönelik özelliklerle doldurulmuş harika bir cd.
Kesinlikle tavsiye ediyorum. İkinci cd'imiz gün içinde çalıyor. 
Mutlaka dinletmelisiniz... Harikalar... Bu arada California Üniversitesi bir araştırma yapmış ve bazı müzikler ile IQ arasında bir ilişki olduğunu kanıtlamış. Örnegin; çocuklara Mozart'ın K448 iki piyanoluk sonatı 10 dakika boyunca dinletmişler ve IQ puanlarının önceki teste göre 8-9 puan yükselmiş olduğu görmüşler. Zeka gelişiminde müziğin etkisi artık kanıtlandığına göre çocuklarınızı kaliteli müzikten mahrum bırakmayın.... Ama sakın müzik dinlesin diye bizim arabesk müziğimiz ile tanıştırmayın:)))) Sonra nasıl bir beyin gelişimi olur tahmin bile etmek istemiyorum....:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top