Oyuncakları nasıl temizlemeliyiz

Çocuklarımızın sağlığı için oyuncaklarını sık sık yıkamalıyız.
Ben kızımın oyuncaklarını hacı şakir rendelenmiş sabun ile elimde yıkıyorum. Önce akşamdan suya bastırıyor sabahta yıkayıp duruluyorum. Artık ne kadar temiz oluyorsa. Çünkü mikroplar 60 derecenin altındaki sıcaklıkta yıkandığında ölmüyorlar. Makinada yıkanabilecek oyuncakları da 60 derecede makinada yıkıyorum.

Bildiğiniz gibi tüm oyuncaklar yıkanmaya uygun değiller. Yıkanmaya uyğun olmayanları ise silerek temizlemek hiç sağlıklı değil. Eeee o zaman ne yapacağız.
Ben kızımın yatarken yanından hiç ayıramadığı oyuncağını  nasıl steril edebileceğim hakkında yeni bir bilgi öğrendim. Sizlerle onu paylaşacağım.
  • Önce steril olmasını istediğiniz oyuncağı  bir poşete koyun ve no-frost buzdolabınızın derin dondurucu bölümüne yerleştirin. Akşamdan koyarsanız sabaha kadar orada kalmasını sağlayın. Üzerinde ki mikroplar -19 derecede dondukları için ölüyorlarmış.  Sabah dolaptan çıkarın. Ve çözülmesini bekleyin. Artık  çocuğunuzun oyuncağı  steril olmuştur. Güvenle çocuğunuzun oynamasına izin verebilirsiniz.  İşte bu kadar ......
  • Sevgilerimle

1 yorum:

  1. Paylaşımlarınız çok güzel Dilek Hanım.Sizi tanıdığıma çok memnun oldum.
    Dostlukla

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top