Defne'den inciler...

Pazar günü Defne ile ormana gittik. Ormana girdiğimizde Defne ile aramızda aşağıdaki diyaloğ yaşandı :))))

Ben-        ''Defne'ciğim bak burada ne kadar çok ağaç var değil mi? Demek ki burası bir orman'' 
Defne-     ''Evettt annem...Hadi o zaman ağaçları keselim'' 
Ben-          Çok şaşırarak '''ama kızım ağaçlar kesilmez ki .....''  
Defne -      ''Ama anne ben kitapta öyle okumuştum ''
Ben -         ''Kızım ne zaman okudun !!!''
Defne-       ''Okumuştum... Anne bak söylüyorum....''
     ''Baltalar elimizde, uzun ip belimizde, biz gideriz ormana hey ormana...''  bak gördün mü  anne....

Ben -       Kahkahalarla gülerek.... Haklısın kızım ama sadece kuruyan ağaçlar kesilir bak bu ağaçlar canlı. Yaprakları var. Hem de yemyeşil.....
Ben-       Defne.......
Defne-    Efendim anne
Ben-        Kızım seni çok seviyorum
Defne-     Ben de seni annem......






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top