Defne'den inciler 2

Defne'nin okulunda pazartesi günleri oyuncak günü, perşembe günleri renk günü, cuma günleri ise kitap ve parti günüdür. 
Bu günlerde Defne okuluna oyuncak ve kitap götürüyor .Renk gününde ise o gün hangi renk seçilmişse o renk ile ilgili bir giyisi giyiniyor veya bir toka takıyor. Geçen sabah Defne'yi uyandırmak için odasına gittim. Defne GÜNAYDIN dedim.  ''Anne sen git ben biraz daha uyuyacağım dedi :)''

''Ama kızım okula gitme vakti geldi, kalkmamız lağzım '' dedim. Ama Defne kalkmaya niyetli değildi.
Ben de ''Defne'ciğim bugün okulda ne günü, hadi kalkta onu hazırlayalım'' dedim. Amacım kalkmasını hızlandırmaktı. 
Kızımın cevabı....
''Anneeeeee, bugün evde kalma günü biliyor musunnnnn  :))))''




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top