Mutlaka ama mutlaka çocuğunuza almalı ve beraber oynamalısınız...


Ben kitaplar ile başka dünyalara kapı açıldığına inan bir kitap severim. Kitaplarımı okumak, kütüphanemi düzenlemek en büyük zevkimdir. Kızım doğduktan sonra onun da bir kitapsever olması en çok istediğim şeydi.
Ne mutlu bana ki, şu an 3 yaş 4 aylık olan güzel kızımın en mutlu olduğu, eğlendiği, çıkmak istemediği yerlerden biri de kitapçı dükkanları.
Güzel kızım daha bebekken, kumaştan yapılmış, sesli kitaplar ile onu tanıştırdım. Yavrumu, oyuncakçıdan daha çok büyük kitap mağazalarına götürdüm.
Saatlerimizi orada kitap seçerek geçirdik. Bütün çocuk kitaplarını beraber inceledik.
İstediği bütün kitaplara dokunmasına, bakmasına, incelemesine izin verdim. Sabırla acele etmeden onu izledim.
Kitapçı da rahat ve özgür olduğunu
ona davranışlarımla hissettirdim.
Kontrolüm altında istediği kitapları almasına, kasaya kendisinin götürüp kasa görevlisine vermesine ve benden aldığı para veya kart ile ödemesine izin verdim. Bunu yapmak ona muhteşem bir özgüven ve keyif veriyor. Mutlaka denemelisiniz:)) Başka yazılarımda da bahsettiğim üzere her yayınevinin kitaplarını almıyoruz, özellikle seçtiğim yayın evleri var. Acı tecrübeler sonucunda içeriğini öğrendiğim yayın evlerinden uzak duruyorum
Şimdi kızım ile kitapçının önünden geçerken elimi çekiştirerek kendisi içeri girmemizi sağlıyor. ''Anne senin kitaplarından önce benim kitaplarıma bakmamız gerek'' diye de benimle pazarlık etmeyi ihmal etmiyor :))
Her akşam seçtiği en az 8 masal kitabını bana okutmadan yatmıyor. Benim gibi kitaplara düşkün olması beni çok mutlu ediyor. Umarım gelecekte de kitaplar ile dostluğu devam eder.

Şimdi gelelim asıl konumuza. Muhteşem eğlenceli, çocuğu ile birlikte kaliteli zaman geçirmek isteyen ebeveynler için tavsiye edeceğim resimde ki kitaplar harikalar.
İçinde 150 soru ve cevapları var. Her sayfada hemen hemen 3 soru ve bir sonraki sayfada ise cevapları var.
Sayılar, renkler, şekiller Sevimli Bıdık adlı kahraman ile ilgi çekici hale getirilmiş. Hem çok eğlenip hem de gülmek istiyorsanız mutlaka BU KİTAPLARDAN almalısınız. Çocuklar için oyun ile eğitimin önemini bilen ebeveynler için çok güzel bir kaynak.
Başka çocuklara da hediye götürebileceğiniz bu kitapların fiyatı 12 TL.
Bu kitaplar ile bütün çocuklar mutlaka tanıştırılmalı. Tüm kitapçılarda bulabilirsiniz. Biz henüz terlik şeklinde olanlardan almadık. Dikdörtgen şeklinde olanları kullanıyoruz.
Kızım artık
''Anne; şimdi sen otur, ben sana soru soracağım'' diyor.
Kızım tüm soruların cevabını biliyor. 4-5 yaş için olan kitabı da aldık. Kızım burdaki sorulara da rahatlıkla cevap verebiliyor.
Bugun dışarı çıkın ve hemen çocuğunuza veya başka bir çocuğa bu güzel kitaplardan alıp armağan edin.
SEVGİ İLE  HOŞÇA KALIN.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top