İyi ki varsın...


32 aylık kızım Defne dün akşam durduk yerde geldi ve beni öperek ''anne iyi ki varsın'' dedi. Bu cümlenin anlamının farkında olarak mı söyledi diye baktım. Evet farkındaydı. Sım sıkı sarılmış ve bana ''anne iyi ki varsın'' diyordu. Ne kadar şaşırdığımı, mutlu olduğumu anlatmama imkan yok. Çok duygusal biri değilimdir. Ama bu cümle beni çok hislendirdi.

Ben de ona sım sıkı sarıldım ve ''kızım iyi ki sen de varsın'' dedim. Babası yandan hemen lafa atladı. ''Kızım sen bir büyü bak, ben sana neler anlatacağım, Şimdi iyi ki varsın diyen annen 18 sene bekledi seni yapmamak için'' dedi. Eeee haklıydı....
Okulda o kadar şey öğreniyor ki. Cümle içerisinde kullandığı sözcükleri duyunca hayretler içerisinde kalıyoruz.
Defne ayrıca cümle içinde geçen bir kelimeye ait şarkı varsa cümleyi tamamlamadan şarkıyı söylemeye başlıyor. Şarkı söylemeyi çokk seviyor. Böylelikle okulda öğrendiği şarkıları ben de öğreniyorum. Yengeç burcu olmasının etkisi diye düşünüyorum :))

Kızım iyi ki varsın, Allah'ım sana bakıp koruyabilme gücü versin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top