Küçük mü, büyüdü mü?

Bugün kızımı okuldan almaya gittim.
Dönüş yolunda vitrinlere baka baka yürürken bir bakkalın önünde ki patates cipslerini gördü.
Bana dönerek,

-''Anne bunlardan almaya ne dersinnnn....'' diye  sordu. 
-Ben de ''Kızım büyüdüğün zaman alabilirim. Biraz daha büyümen gerekiyor'' dedim.
-''Tamam o zaman ''dedi ve yürümeye devam ettik. Bu isteğini de sorunsuz cevaplayarak atlattığımı düşündüm. Çocukları kandırmak ne kolay aslında diye düşünürken; on dakika sonra güzel kızım 
-''Anne beni kucağına alır mısın, çok yoruldum'' dedi.
Ben de 
-''Kızım sen artık büyüdün, yürüyerek eve gidebilirsin'' dedim.
Aslında on dakika önce söylediğimle çeliştiğimin farkında bile değildim. Akıllı kızım hemen sırıtan bir yüz ifadesi ile
-''Tamam o zaman, büyüdüğüme göre onları alabiliriz ne dersin'' dedi. Biraz önce istediği fakat benim büyüyünce alabiliriz dediğim patates cipsinden bahsediyordu.

Akıllı kızıma cevap verirken daha önce ne demiştim diye iki kere düşünmem ve daha çok pratik yapmam gerekiyor. Yoksa inandırıcılığımı kaybedeceğim :)))
Sevgi ile kalın...
#2yas10aylık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top