Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun.

Öğretmenler gününe hazırlık oldukça heyecanlı başladı bizim evde. İki gün önce kızım Burcu öğretmenine resim yaptı götürdü. 24 Kasım'ı bekleyemedi :))) 23 Kasım gecesi ise kızımla öğretmeninin hediyesini hazırladık. Fakat hediyeyi koyacak kutu bulamadık. Düşündük düşündük sonunda ayakkabı dolabında ki bir ayakkabı kutusunu aldık ve işe koyulduk.

Kızım kadar ben de heyecanlı idim. Ayakkabı kutusunu bir güzel kapladık. Üzerine kurdele yaptık. Ve kendi el emeğimizle harika bir hediye kutusu yarattık.
Kızım hediyesini içine koyup büyük bir sevinçle Burcu öğretmenine götürdü. Kızımın bilinçli ilk öğretmenler günü kutlamasıydı.....
Tüm çocukların geleceğinin şekillenmesine yardım eden öğretmenlerimizin ve benim hayatımda iz bırakan değerli öğretmenlerim; başta ilkokul öğretmenim Münevver Haberveren'in,  sonra ortaokul döneminde bana destek olan, kitap okuma alışkanlığını kazandıran dilinden ''Ahhhh Atatürk Ahhhh'' cümlesini hiç düşürmeyen muhteşem öğretmenim Satılmış Akyüz'ün, tarih derslerini bana sevdiren sevgili öğretmenim Ahmet Fırtına'nın ve tüm engelleri aşarak mezun olduğu okula fizik öğretmeni olarak gelen sevgili, örnek ve hep hayranı olduğum arkadaşım Ayşegül Eryüksel'in ve diğer tüm öğretmenlerin ellerinden saygıyla, hayranlıkla, takdirle ve sevgiyle öpüyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top