Santral İstanbul ücretli çocuk etkinlikleri

Hafta sonu geldiğinde kızım için faydalı etkinlik bulmakta zorlanıyorum. Fakat araştırınca ücretli ücretsiz tüm annelere uygun etkinlikler olduğunu sevinçle görüyorum. Geçtiğimiz haftalarda ücretsiz bir etkinlik paylaşmıştım. Bu kez ücretli bir etkinlik hakkında bilgi vermek istiyorum. Santral İstanbul  'da
çocuklar için yaş aralıklarına göre muhteşem keyifli etkinlikler var. Yarın kızımı yılbaşı çikolataları yapmak için Santral-İstanbul'a götüreceğim. Santral İstanbul'da daha bir çok etkinlik var.  Mutlaka üstteki Santral-İstanbul yazısını tıklayın ve çocuğunuzun keyif alacağı bir etkinlik seçin. Önceden telefon ile ulaşıp bilgi almanız, 20 kişi ile sınırlı atölye sınıflarında yer var mı öğrenmeniz gerekiyor. Eğer yer varsa banka havalesi ile ödeme yapıyorsunuz. Dekontu Santral İstanbul'un mail adresine gönderdikten sonra tekrar telefon ile bağlanıp ödeme yaptığınızı ve istediğiniz günü belirtiyorsunuz. Bu kadar uğraşmak istemiyorum derseniz Biletix 'den de bilet satın alabiliyorsunuz :)))) 
Sizlerin de tavsiye edebileceği güzel etkinlikler varsa lütfen paylaşın. Sevgiler....
İyi eğlenceler....
Santral-İstanbul Tel.No:  (0212)  311 78 35 ve 311 77 03 
Mail adresi: info@santralatolye.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top