Evimin tadilatını Başaran inşaattan Eyüp Usta'ya yaptırdım.

Alçıpancı Eyüp Usta'ya teşekkürlerimle...

Ev tadilatı beni en strese sokan işlerin başında gelir. Ustalarla uğraşmak sabır isteyen bir iştir. Evimin tadilatı yapılacağı zaman da aynı strese girdim. Fakat tanıştığımız Eyüp usta evimizin boyasından parkesine, alçıpanından kartonpierine ve mobilyasına kadar tüm işlerimizi ustaca halletti.
Sadece alçıpancı Eyüp Usta ve ekibi ile muhatap oldum ve stressiz temiz bir iş çıktı. 

İşe başlamadan önce tüm eşyalarım şeffaf naylon ile kaplandı. Yerlere koruyucu yerleştirildi ve kısa sürede Başaran İnşaatın sahibi alçıpancı Eyüp Ustanın yönetiminde işlerim profesyonelce halloldu. En çok düşündüğüm de kızım henüz 3.5 yaşında ve alerjik olduğu için boya kokusunun nasıl giderileceği idi. Kızım boya kokusundan rahatsız olur muydu?

Ama yapılan su bazlı boya ile evde hiç boya kokusu olmadan, evden başka yere gitmeden boyamız yapıldı ve rahatsız edici hiç bir koku oluşmadı. Evim kirlenmediği için de temizliği çok kolayca yapıldı. "Başaran İnşaat'ın sahibi Eyüp Usta'ya buradan çok teşekkür ediyor ve tüm benim gibi ustalardan ahhhh! çeken annelere tavsiye ediyorum. 
İlgilenenler için telefon numarasını sizlerle paylaşıyorum. 
"Başaran İnşaat"
Alçıpancı Eyüp Dursun
0532 236 07 34
                                                                         
             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top