Tanrı ile Sohbet - Neale Donald Walsch



Bundan yıllar önce bu kadar rahat ve huzurlu bir insan değildim. Tabi bunda yaşın getirdiği olgunlukta var ama doğrusu okuyarak sorularıma aldığım cevaplar yani bilgi oldu. 
Bir gün kitapçıda gezerken  Neale Donald Walsch tarafından yazılıp Nil Gün tarafından çevrisi yapılan "Tanrı ile Sohbet" kitabı karşıma çıktı ve hayata bakışım değişti. 


Daha sonra okumaya serinin diğer kitapları ile devam ettim. İçinize sindire sindire, yavaş yavaş okumanız gereken ve hayatın amacı nedir, neden buradayım, neden mutsuzum v.b. sorularınızın cevabını bulabileceğiniz kitaplar.
"Tanrı ile sohbet" kitapları serisini hepinize tavsiye ediyorum. 
Yıllar sonra, kitapları bu yazı için elime aldım ve altlarını çizdiğim yerleri sizlerle paylaşıyorum.
3 yasa var diyor kitap;
1- Düşünce yaratıcıdır.
2- Korku, benzer enerjiyi çeker.
3- Sevgi her şeydir.
Tüm fiziksel yaşam doğa yasalarına uygun olarak sürer. Bu yasaları öğrenip uyguladığında fiziksel boyuttaki yaşamda ustalaşmış olursun.
Cehennem; yanlış düşünceden dolayı çektiğin acıdır.
Asla yargılama ve suçlama. Çünkü bir şeyin neden olduğunu ve nasıl bir sonu olacağını bilmiyorsun. Bu yüzden dünyada kötü olarak algıladığınız hiçbir şeyi lanetlemeyin. Lanetlemek yerine kendinize şu soruyu sorun: "Neyi kötü olarak yargılıyorum? Ve eğer değiştirmek istediğim bir şey varsa bunun için ne yapıyorum?"
Tekrar tekrar ifade edilen, bir düşünce, bir söz... Yaşamanızda ifade bulur. Yaşamınızda görünür hale gelir.
Zor durumlarla karşılaşacağını bil ve anla. "Hoş geldin" de. Onları Tanrı'nın armağanı olarak gör. Her sorunu olanaklar olarak görme tekniğini geliştir.
Tüm insan ilişkilerinde yalnızca bir soru vardır; şimdi SEVGİ ne yapardı?
Acı çekmenin olaylarla ilgisi yoktur, acıyı yaratan, olaylara gösterdiğiniz tepkilerdir.

Çaresizlik ve endişe, insanın ruhunu dinlememesinden kaynaklanır.
Sevgi ile kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top