"Hobbit" sinema filmi gösterime girdi.

Peter Jackson tarafından sinemaya uyarlanan Hobbit filminin ilk bölümü bugün sinemalarda gösterime giriyor. Hobbit kitabını da iki seri olarak çekmişler.


 
J.R.R.Tolkien 'in Hobbit (oradaydık ve şimdi buradayız...) kitabını kütüphanemden alıp üzerinde yazan tarihe baktığımda Eylül 1998 tarihini gördüm.
Bunca sene geçmiş olmasına rağmen, kitabı okumaya başlar başlamaz nasıl büyülendiğimi ve elimden bir türlü bırakamadığımı dün gibi hatırlıyorum.
Serinin bu ilk kitabından sonra Yüzüklerin Efendisi serileri ile okumaya devam etmiştim.

Yani sinema filminin çekim sırasının aksine ilk önce Hobit kitabını okumuştum. 
Sinema filmin de ise önce Yüzüklerin efendisi serileri çekildi ve izledik. Şimdi Hobbit ile başa dönüyorlar ve maceranın nasıl başladığını anlatacaklar. Bu durum bana biraz itici geldi.


Çünkü Hobbit kitabı,  
Hobbit'lerin ve Bilbo Baggins'in The Shire'daki ( Hobbit'lerin yaşadığı topraklara verilen ad) yaşamlarını ve Gandalf ile nasıl tanıştığını ve maceraya nasıl başladığını anlatan bir kitap. Şimdi bütün seriyi hem okuyup hem de sinemada seyrettikten sonra başa dönmek nasıl olacak merak ediyorum ama
şüphelerimde yok değil. Yurt dışında izleyenlerin çekim hızı ve kalitesine tam puan verdiklerini okudum.
En kısa zamanda izleyeceğim. Umarım diğer sinema filmlerinden aldığım keyfi alırım. 
Hobbit filmini hangi sinemalarda izleyebileceğinizi
burayı tıklayarak görebilirsiniz.  
İzleyecek olanlara iyi seyirler diliyorum.
İzleyenler yorum yazarlarsa çok sevinirim.  

Ayrıca Hobbit sinema filmi hakkında daha fazla bilgiye,
kendi sitelerine girerek ulaşabilirsiniz :)





 

1 yorum:

  1. Bende gidicem umarım yüzüklerin efendisi gibi bir tat bırakır:)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top