Kars Sarıkamış'taki okula bir el vermek ister misiniz?


Daha önce yaptığımız kampanyalarda, öğretmenler aracılığı ile okullara çocukların ihtiyacı olabilecek eşyaları ulaştırmıştık. Yazı burada.
Yine değerli bir öğretmenimiz bana bir mektup yazmış. Kendisi ile telefon ile konuştum. Çocuklarına faydalı olmaya çalışan bir öğretmen.
Haydi bir el daha verelim...
Bu çocukları da sevindirelim. Göndermek istediklerinizi kargo ile aşağıda ki adrese gönderebilirsiniz.
Şimdiden teşekkürler.
Merhaba;
Ben Kars Sarıkamış' ta görev yapmakta olan bir sınıf öğretmeniyim. Bölge itibari ile öğrencilerimiz birçok imkandan mahrumlar. Birçok öğrencimiz ailelerinin sosyo-ekonomik durumları nedeniyle okul dışında çalışmakta ve deyim yerindeyse "çocuk"luklarını yaşayamamaktadır. Biz öğretmenler bu mahrumiyeti en aza indirmek için elimizden geleni yapmaktayız ve burada bulunduğumuz süre içinde öğrencilerimiz için sadece eğitim-öğretim alanında değil
sosyalleşebilmeleri adına da kalıcı bir şeyler bırakmayı hedeflemekteyiz. Çok yakın bir zamanda Ulu Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk'ün tüm çocuklara armağan ettiği 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı kutlayacağız. Bu kapsamda okulumuz bahçesinde öğrencilerimiz için "çocuk" olmanın mutluluğunu yaşayabilecekleri ve unutamayacakları bir kutlama planlamaktayız. Bu konuda bize yardımcı olmak ve buradaki çocuklarımızı biraz olsun mutlu etmek isteyebileceğinizi düşünüyorum. Bizi destekler ve yardımcı olursanız öğrencilerimizi çok mutlu etmiş olursunuz. Buradaki çocuklarımızın tek şanssızlığı çok çocuklu ve olanaksızlıklar içinde doğmuş olmaları. Biz öğretmenler olarak bu bayram öğrencilerimizin yüzünü güldürmek istiyoruz. Bizi kırmaz ve çocuklarımıza bir el de siz uzatırsanız çok seviniriz. Sizden 7-14 yaş arası bir çocuk için mutluluk nedeni olabilecek kostüm, ayakkabı, şekerleme ,balon, boya, oyuncak gibi törenimizi renklendirecek ve çocuklarımızı sevindirecek ürünler talep ediyorum. İnanın çocuklarımızın maddi imkansızlıklar nedeniyle bunları alabilecek gücü yok ve ne yazık ki biz öğretmenler de her şeye yetemiyoruz. Fikirleriniz ve önerileriniz bizim için önemli. Şimdiden çok teşekkür ediyorum ve yardımcı olacağınızı umarak aşağıda iletişim bilgilerimi paylaşıyorum.
Öğrencilerimize bir el de siz uzatın...
İyi günler dilerim...
GÖZDE KARAKAŞ
TELEFON : 0507 589 21 80
SARIKAMIŞ ŞEHİT FİKRET GÜNDÜZ İLKOKULU
ADRES : Tepe Mah. , Akbaba Cd.
NO : 19 , Posta Kodu : 36500
SARIKAMIŞ / KARS
TELEFON : 0474 414 46 33

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top