30/12/2013 Tarihli taklit ve tağşiş yapılan ürünlerin listesi

T.C. GıdaTarım ve hayvancılık bakanlığından taklit ve tağşiş yapılmış ürünler açıklandıkça, bir tüketici olarak nasıl kızıyorum anlatamam. Bu sahte ürünlerden para kazanıp, boğazlarından haram parayı geçirebilen insanlarla karşılaşıp yüzlerine tükürmek istiyorum. O kadar yani!...
Her yanımızı hırsızlar, dolandırıcılar, yolsuzluklar almış gidiyor. Daha nereye kadar susacağız.


Taklit ve tağşiş ürün yapanlar nasıl toplum içine çıkabiliyorlar merak ediyorum. Ediyorum ama biliyorum ki ben bunları yazıyorum diye yine yağ gibi su üstüne çıkıp, avukatları aracılığı ile bir de utanmadan, bu haberi yayınlandığım için ihtar çekecekler. Daha önce Kay firması ile yaşadıklarımı okurlarım biliyor. Sonra başka bir sahte bal üreten firma, hiç yorum yapmadan sadece T.C.Gıda Tarım ve hayvancılık bakanlığı'nın listesini yayınlandığım halde avukatı aracılığı ile yazımı kaldırmamı yoksa başıma geleceklere karışmayacaklarını söylemiştiler. 
İstediğinizi çekin, elinizden geleni ardınıza koymayın olur mu? Siz bizim sağlığımız ile oynayacaksınız, T.C.Gıda Tarım ve hayvancılık bakanlığı resmi sayfasında yayınlanacak ve ben bunu kimseyle paylaşmayacağım öyle mi? Yok öyle yağma. Herkes adınızı duyacak, öğrenecek ki sahte ürünlerinizi almasınlar, ailelerinin ve kendilerinin sağlıkları ile oynamasınlar. En çok da, "fakir sofrası yiyeceği" diye adı çıkmış ama insan vücuduna en faydalı bakliyat olan bulgur da bile sahtecilik yapılması şaşırttı beni. Yuh be kardeşim yuh!...
Beni şaşırtan ikinci şey ise 2012 tarihinde T.C. Gıda Tarım ve hayvancılık bakanlığının resmi sayfasında yayınlanan listedeki isimlerin hala akıllanmamış olmaları ve 2014'e girerken yayınlanan listede hala adlarının yazması.
Sağlığımıza uygun olmayan gıdaları üretmeye devam edebilme cesareti gösterebildiklerine göre, ya rant büyük ya da cezalar yetersiz. Veya her ikisi birden. Sizce hangisidir? 
İşte 30/12/2013 tarihinde T.C. Gıda Tarım ve hayvancılık bakanlığının resmi sayfasında yayınlanan taklit ve tağşiş yaptığı ispat edilen BAL-BİTKİSEL YAĞ-BAKLİYAT-SÜT-ET-KAHVE firmalarının isimleri;
08/04/2013 tarihli liste burada
2012 tarihli liste ise burada
Gıdalarda Taklit ve Tağşiş Yapan Firmalar ile Kişilerin Hayatını ve Sağlığını Tehlikeye Düşürecek Şekilde Bozulmuş, Değiştirilmiş Gıdaları Üreten Firmalar



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top