En etkilendiğim yılbaşı ağacı:)

Yılbaşı ağaçlarını süslerken yaratıcılık ve yetenek ortaya çıkıyor. Defne ile geçen hafta gittiğimiz Yapı Kredi Kültür Sanat'ın girişinde ki yılbaşı ağacı beni çok etkiledi. Kitaplara dokunmaktan, okumaktan, koklamaktan zevk alan ben, bu ağacı hayranlıkla seyrettim.

Yapı Kredi Kültür Sanat yayınlarından çıkan kitapların mini boylarını basmışlar ve yılbaşı ağacını bu kitaplar ile süslemişler. Yapı Kredi Kültür Sanat'ı tebrik ediyorum.

Defne, ağacın üzerinde ki kitaplardan birisini almak istediğinde güvenlik görevlisi ağaç üzerinden süs kitapları alamayacağımızı ama çok istiyorsak kitap satış bölümünden ücretsiz temin edebileceğimiz bilgisini verdi. Bu habere çok sevindim. Fazla alıp kendi ağacımıza da asabilirdim.
Defne, kitap okuma atölyesine girer girmez, kitap satış reyonuna gittim ama ellerinde kalmadığını, hepsini dağıttıklarını söylediler :((
Eeee Defne'ye" kızım sen merak etme, atölyeye katıl, çıktığında mini süs kitabı getireceğim" sözü vermiş bir anne olarak ben ne yaptım dersiniz... 
Önce güvenlik görevlisini ikna etme yolunu denedim. Baktım ikna olmuyor her söylediğime nazikçe bir cevap veriyor, bana başka yol bırakmadı ben de çaktırmadan ağaçtan bir tane süs kitabı aldım. Veya çaldım :)
Benim için önemli olan o an kızıma verdiğim sözü tutabilmekti.
Çıkışta güvenlik görevlisine "size bir şey itiraf edeceğim, sizden ısrarla kızım için, süs bir kitap istedim ama izin vermediniz. Ben de izinsiz almak zorunda kaldım,bilginiz olsun" dedim.
Yapı Kredi Kültür Sanat'ın nazik güvenlik görevlisi arkamdan sadece gülümsedi ve iyi yıllar diledi. 
Teşekkürler Yapı Kredi Kültür Sanat :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top