Yılbaşı kapı süsünü kendiniz yapabilirisiniz:)

Sürekli Mango'dan alışveriş yaptığım için Mango, geçen sene, bu parlak dore sentetik kumaştan çantayı hediye etmişti. Günlük kullanıma pek uygun olmayan, olmasa da olur bu çanta uzun süre köşelerde süründü. Sonunda yılbaşı kapı süsüne dönüştü ve işe yarar hale geldi:)


İlk önce çantanın saplarını kestim. Kestiğim saplardan birini, fiyonk şekli verebilmek için çantanın tam ortasından bağladım. 
Çanta fiyonk şeklini aldıktan sonra, aldığım yeşil sim süsü silikon ile köşelere gelecek şekilde yapıştırdım. 
Yılbaşı ağacımızı süslerken ayırdığım süsleri de silikon ile üzerine yapıştırdım. Evde eski sarı ambalaj tüllerinden vardı. Sanırım bana gönderilen çiçeklerden biri bu dore tüle sarılı gelmişti :) "Sakla samanı gelir, zamanı" boşuna dememişler ve.... bu tüllerden güzel güller yaptım. Gülleri de kapı süsünün üstüne yapıştırdım. Daha önce gül yapımını burada anlatmıştım. 
Kapı süsünün en altına da, geçen sene Boyner mağazasından aldığım "mutlu yıllar" yazısını kesip yapıştırdım.
Böylece bedava kapı süsüm oldu. Siz de deneyin, yapması çok keyifli:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top