Dişlerim artık bembeyaz.

Uzun zamandır "bembeyaz dişlere sahip olmak için ne yapabilirsiniz "adında bir yazı yazmak istiyordum. 
Dişlerimi ne kadar fırçalasam da istediğim kadar beyaz olmuyordu. Çok gülen ve gülümseyen bir kadın olduğum içinde, ilk göze çarpan yeterince beyaz olmayan dişlerim oluyordu.




Sevgili arkadaşım; diş hekimi "Gülderen Konak'a" dişlerimi beyazlatmak için gittiğimde, "Dilek diş minen çok zayıf, o yüzden sana diş beyazlatmayı tavsiye etmiyorum" demesiyle bembeyaz diş hayalim suya düşmüştü :((
Sonra beyaz dişlere sahip olabilmek için, bir arkadaşımın tavsiyesiyle karbonat kullanmaya başladım.
Hani hepimizin bildiği, yemeklerde kullandığımız ve her bakkalda bulabileceğimiz karbonattan bahsediyorum.
Dişlerimi fırçaladıktan sonra fırçanın üzerine karbonat döküp, bir de karbonat ile fırçalıyordum. Zararı olur mu olmaz mı, bilemiyorum ama aynaya baktığımda mutlu olmama yetiyordu.

Bu hafta kızımla katıldığımız; Füsun Ün & Seyhan Tavaşoğlu'nun La Fuga'da ki davetinde #colgate #optikbeyaz diş macunu ile tanıştım. 
Üzerinde #colgate #optikbeyaz yazıyordu ama tüm markaların üzerinde, buna benzer yazılar olduğu için, aynı sonucu alacağımı düşünerek dişlerimi fırçaladım. 
Aynaya baktığımda inanamadım dişlerime. Dişlerim #colgate #optikbeyaz diş macunu ile anında bembeyaz olmuştu. 
Sabah uyanır uyanmaz; mucize anında beyazlık için dişlerimi tekrar tekrar fırçaladım, hayranlıkla.
Arkadaşlar bu diş macunu bir mucize. Artık bembeyaz dişlerle dolaşıyorum.
Anında beyaz dişlere sahip olmak istiyorsanız, lütfen sizler de deneyin ve yorumlarınızı aşağıda paylaşın.
Gözlerinize inanamayacaksınız.
Bu kadar kısa sürede dişlerime kattığı beyazlık ve yaşattığı mutluluk için #colgate #optikbeyaz'a çok teşekkür ediyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top