Bedava Mamografi, bedava Pap Smear testi için"Liv Hospital" kampanyasını kaçırmayın

Kadınlar, anne olanlar, size bir haberim var :))
Bugün "Liv Hospital'da" bedava mamografi çektirdim. 
Sadece bana özel birşey değil bu, İstanbul'da yaşıyorsanız, sizlerde “ANNEYİZ ÇOCUĞUZ SAĞLIKLIYIZ” sosyal sorumluluk projesi kapsamında "Liv Hospital'da" ki bedava kampanyadan faydalanabilirsiniz.

 
Sosyal sorumluluk projesi kapsamında başvuran kadın ve anneler, meme ve rahim ağzı kanserine karşı mamografi ve pap smear testi yaptırabiliyorlar.
Ayrıca 0-6 yaş çocuğu olan anneler, bu kampanya dahilinde yaptırdıkları işlemin yanında çocuklarını ücretsiz muayene ettirebiliyorlar.

Kampanya dahilinde sadece bir sağlık kontrolünden yararlanabiliyorsunuz. Örneğin; mamografi çektirdiyseniz, smear testi yaptıramıyorsunuz. 
SSK ve benzeri şeylere ihtiyaç yok. Sizden ücret istemiyorlar.
Kampanya için yararlanacağınız bölümlere, ilk kez gelmiş olmanızı istiyorlar.  Yani daha önce "Liv Hospital'e" gitmemiş olmanız yeterli.
“ANNEYİZ - ÇOCUĞUZ SAĞLIKLIYIZ” sosyal sorumluluk projesi kapsamında
doktorunuz önce muayenenizi yapıyor, sonra istediğiniz işlemi yapıyor.
Bu kampanya 3 aydır varmış ama ben yeni duydum. 
Anlayacağınız Haziran'ın sonunda kampanya bitiyor:((

Hastane son derece modern ve hatta lüks bir hastane. Kampanya dahilinde gitmiş olmama rağmen son derece güleryüzlü  ve alakalıydılar.
Bir saat içinde muayene mi oldum, mamografimi çektirdim ve çıktım. Sonuçların da mail adresime gönderilmesini rica ettim.
Haydi ben telefon açıp tüm yakınlarıma haber verdim.
Bu kampanyadan yararlanmak için sadece "Liv hospital" hastanesini arayıp kayıt yaptırıyorsunuz. Bu kadar kolay. Benden bilgi vermesi....
"Liv Hospital'e telefon ettiğinizde "ANNEYİZ ÇOCUĞUZ SAĞLIKLIYIZ” sosyal sorumluluk projesi kapsamında aradığınızı belirtip randevunuzu alabilirsiniz. 
"Liv Hospital'e" bu kampanyası için çok teşekkür ediyor, diğer hastanelerimize de örnek olmasını diliyorum.
Telefon numaraları burada.

0850 222 2 548  veya 444 4 548  
Aklınızda bulunsun Mecidiyeköy Teknosa'nın önünden her saat başı "Liv Hospital'e" servisler var.

Ayrıntılı bilgi linklerde.
Anneyiz Çocuğuz Sağlıklıyız” 
 “Anneyiz Çocuğuz Sağlıklıyız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top