Teşekkürlerim Özdilek alışveriş merkezine


Teşekkürler #ÖzdilekPark Avm....
Bu teşekkür de nesi diyenlere...
Tamam bir sürü AVM açılıyor. Avm'lerin hafta sonu kapatılması gündemdeydi bir ara.. 
İşverenlerin çoğu, çalışanlarını sömürüyor. Haklarını vermeden saatlerce çalıştırıyorlar. Bu haksızlığı kılıfına uyduruyorlar, sonra da televizyonlara çıkıp "çalışanlar çok memnun" diye nutuk atabiliyorlar.

Bu konularda tamamen çalışanların yanındayım. AVM'lerde çalışan arkadaşlarımdan konuya oldukça hakimim. Ortada kılıfına uydurulmuş bir haksızlık var....

Denetimler eksik, denetime gelseler bile; çalışan hakkının verilmediğini sıkıysa söylesin. Ertesi gün kapı önüne  koyarlar. Bu kısır döngü içinde, kim hakkını arasın..... Daha farklı çözümler üretmeli devlet, çalışanların hakkını korumak adına.

Çalışanlara insanca çalışma saatleri ayarlansın, tatil günlerini doya doya yaşasınlar, fazla mesai yaptırılmasın, daha çok personel alınsın dönüşümlü çalışsınlar. İşveren daha az kazansın ama mutlu çalışanarı olsun.
Çalışanın hakkı gerçekten verilirse kimse AVM'ler kapansın diye konuşmaz. 

AVM benim için büyük kolaylık. Bu kışın soğuğunda, yağmurunda, alışveriş yapacaksam, cadde mağazalarını kızımla gezerek yapamam. 
Gidiyorum AVM'ye, hem sıcak sıcak alışverişimi yapıyorum, hem yemeğimi yiyorum, gerekirse sinemaya, tiyatrya giriyorum. Her aradığım bir arada. Bundan daha güzel bir konfor var mı? 
Yok!...
"Al çocuğunu etkinliklere götür, ne işin var AVM'lerde" diye cevap verenlere de, "sizin de çocuğunuz olsun o zaman aynı dilde konuşabiliriz" diyorum. Çünkü Defne ile etkinlikleri de takip eden, AVM'lere de giden bir insanım. Konuyu saptırmayalım!

Bütün bu sorunların içinde ben  #ÖZDİLEKPARK AVM' ye çok teşekkür etmek istiyorum. 
Neden mi?
Sloganlarında "Buranın yıldızı sizsiniz" diyorlar ya....
Gerçekten de #ÖzdilekPark AVM' ye girdiğimde, oranın yıldızı benmişim gibi hissediyorum.
Çünkü ilk defa bir Avm'de tüm koridor boyunca rengarenk, çeşit çeşit oturma koltukları koydukları, dolaşmaktan yorgun düşenleri düşündükleri için. 
ÖzdilekPark AVM'de; geniş, ferah koridorlarına, yorulduğunuzda dinlenebilmeniz için yatak gibi rahat koltuklar koymuşlar. Her oturduğumda "bunu düşünenden Allah razı olsun" diyorum. 
Dinlendikten sonra alışverişe devam etmek daha keyifli oluyor. 
Misafirlerini düşünen ilk alışveriş merkezi #ÖzdilekPark Avm' ye yürekten teşekkür ediyorum. 
Darısı diğer AVM' lerin başına diyorum. 

Not: ÖzdilekPark AVM'den kimseyi tanımıyorum, reklam ücreti almadım. Sadece samimi duygularımı paylaştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top