Kim demiş çoraplar aynı renk giyilir diye!

"Kim demiş, çoraplar aynı renk giyilir" diye!
Defne Dursun, benim ukala kızım böyle diyor. 
Kızıma ukala dediğimde; babası "kime çekmiş aceba, aynı sen" diyor ama ben duymamazlığa vuruyorum.
Bir ayağına başka renk çorap, diğer ayağına başka renk giymek daha eğlenceliymiş, miş, miş......
Kimse karışamazmış nasıl giyindiğine... 

Bir daha çorapları çekmeceye koyarken çorapları eşleştirerek koymayacakmışım. Hatta biraz daha büyüsün ayakkkabılarını da farklı farklı giyebilecekmiş. Henüz buna izin vermiyorum da:)) İzin versem farklı ayakkabılarla sokakta dolaşacak Defne Hanım....
Bu kuralları koyanlar yanlış biliyormuş....
Eğlenmeyi bilmiyorlarmış.....
Yeni moda yaratıyormuş...
Arkadaşlarına da söyleyecekmiş, arkadaşları da böyle giyinmeliymiş.

Farklı çorapları sadece  evde giydiğini sanmayın. Nereye gidersek gidelim artık Defne farklı çoraplar ile sokağa çıkıyor. Defne'yi görenler, "zavallı kıza bak, annesi hiç mi ilgilenmiyor bu kızla, giyinmesine bile yardım etmemiş" diye düşüne dursun bizde son durum bu. 
Ayakkabı almaya gittiğimiz mağazada ki çocuk şaşkınlığını belirtince, Defne lafı gediğine koydu ve "eğlenmeyi bilmeyen biri daha" dedi....

Sizde son durumlar nasıl?

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top