Muz hakkındaki gerçekler

Bugün manavdan aldığım, sarı kabuğu ile tazeyim diye bağıran yerli muzu, kızım elinde yerken 
"Anne! Bu da ne " demesi ile şoka girdim. 
Yarıya kadar yenmiş muzu görünce elim ayağım birbirine girdi. Kalp atışlarım hızlandı. 
Bir taraftan paniğimi kızıma çaktırmadan cevap verirken, bir taratanda facebook okurken ikide bir önüme düşen, HIV virüslü kan enjekte edilmiş muzların haberi film şeridi gibi gözümün önünden geçiyordu.




Hemen çektiğim fotoğrafı ziraat mühendisi yakışıklı kuzenim @bektasssss'e gönderdim. Telefonda beni oldukça rahatlattı. 
Tamam panik yok. Hepimiz sakin olalım. Kesin bilgi veren ve bizi aydınlatan Ziraat mühendisi arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Bana ses notu gönderdiler ikna olayım diye.😉😉 ben de video yaptım ki herkes dinleyebilsin ve görsün diye.
İşte burada. .. 
Sizlerde sayfanızda paylaşın herkes öğrensin. Hayat paylaşınca güzel. 
Sizlerde böyle bir muzla karşılaşırsanız bu yazımı hatırlayın. Sağlıcakla kalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top