JUMBO tencere pişmanlıktır.

 




Zamanında ömür boyu garanti diyerek ( TÜM MEDYA İLANLARINDA ÖMÜR BOYU GARANTİYİ VURGULAYARAK REKLAM YAPARLARDI. HERKES HATIRLIYOR DEGIL MI ?) satın aldığım Jumbo Çelik tencerelerimin kulplari gevşedi ve deforme oldu. Sıkıştırmaya çalışsam da yalama olduğu için sıkışmadi ve yemek yaparken her an çıkmaya hazır,  sallanan kulpları tehlike oluşturuyordu.  Ayrıca çeliğine de polisaj yapılması gerekiyordu. Çünkü yer yer lekeler oluşmuştu. 

"Jumbo"  cevahir avm mağazasına götürüp teslim ettim. 22.07.2022 tarihinde teslim ettiğim tencerelerimden haber gelmeyince 09.09.2022 tarihinde ben kendilerini aradım. Neden bu kadar uzun zamandır bana dönüş yapılmadığını sorduğumda ise tencerelerin mağazada olduğunu ve gelip almamı önemle belirttiler. Genel merkezlerinin bu ürünlerin 10 yılı geçtiği için tamirinin yapılamayacağını ve iade etmek zorunda kaldıklarını belirttiler. Kısaca tencere setini ya çöpe atın yada tehlikeli olmasına rağmen kullanın demek istediler. 

Mağazada yer tuttuğunu acil almam gerektiğini de önemle belirttiler. 😆 Ben de ÖMÜR BOYU GARANTİ VERILEREK sattılan ürünlerin tamirinin daha önce yapıldığını ve yine yapılmasını beklediğimi ve aksini kabul etmediğimi belirttim. Sonuç olarak bana gönderilen mail yukarıda. Ben merkeze 2.kez gönderilmesini talep etmişken, benim onayimi almadan, emri vaki yaparak, tamiri yapılmadan tencerelerimi kargo ile adresime göndermişler. 🤔🧐 Adresim eski adres olduğu için teslim de edilemedi. Kargo firmasında dolaşıp duruyor tencereler. 

Arkadaslar ömür boyu diye satılan bir ürüne böyle bir cevap kabul edilemez. Ben hala yaşıyorum. Ölmedim 😂 Marka değeri de böyle korunmaz.

 Müşteriye verdiğiniz sözleri zamanı gelince yerine getirmeniz gerekir. Onca para alınıp kullanılan ürünleri yapamıyoruz çöpe atın demek yakışmaz. Gerekeni yani ÖMÜR BOYU GARANTİ sözünüzü yerine getiriniz.  Takipçilerim de Jumbo'dan ürün alırken iki kere düşünsünler. Benim yaşadıklarım bu şekilde. Peşini bırakmayacağım ve Tüketici Hakem heyetine dilekcemi yazdım. Hakkımı sonuna kadar arayacağım. 🤗 #jumbotencere #jumbomutfakurunleri #jumbo

@samihotak @jumboturkiye @jumbo @jumbogastro #samihotak #jumbo #jumbopismanliktir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top