Keşfettiğimiz harika kitaplar


Sevgili anneler ve babalar...
Defne'ye kitap seçmek benim için en zor işlerden biri biliyorsunuz. Belli yayınevleri dışındaki kitapları mutlaka  okuyarak alıyorum.

Remzi Kitapevinde çalışan hanımın da yardımıyla bu kitapları buldum. YKB yayın evinden çıkmış bu kitaplar. Hepsi birbirinden güzel. Defne kitapları okurken pür dikkat beni dinledi. Dikkati hiç dağılmadı. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Kaliteli basılmış, yazarı Marmara üniversitesi güzel sanatlardan mezunmuş. İçinde ki resimleri kendisi yapmış. Hikayeler çok güzel anlatılmış. Ben bile bayıldım.
Uzun lafın kısası hemen gidin ve çocuklarınıza bu kitapları alın ve okumaya başlayın. Bana hak vereceksiniz.
Kitap dolu güzel günlere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top