Bu gece okuduğumuz kitabımız ''Değnek Adam''


Her gece güzel kızıma masal okumadan yatıramıyoruz. Yatmadan önce okunacak kitapları kütüphanesinden kendisi seçiyor. Artık sadece 1 kitap okuyoruz, sonra uyku vakti. Eskiden 8-9 kitap okutmadan, uykuya geçmiyordu :)) Bugün okuduğumuz kitabımız Değnek Adam.

Julia Donaldson ve Axel Scheffler tarafından yazılmış. Türkiye İş Bankası Kültür Yayınlarından çıkan ve kitabı Türkçeye çeviren Nevin Avan Özdemir. Kitabı okurken çok keyif aldık. Kızımın kitaplarını okurken ben de keyif alıyorsam ayrı bir zevkle okuyorum. Değnek adam ailesiyle bir ağaçta yaşıyor. Bir gün sabah koşusuna çıktığında başına gelmedik kalmıyor. 
Resimler o kadar güzel çizilmiş ki her sayfasını yaşadık. Merakla Değnek Adamın başına gelenleri okuduk. Sonra ki sayfaya geçmeden önce de güzel kızımın yorumlarını dinledim :)) Aceba Değnek Adam ailesine kavuşabilecek miydi? Değnek Adama kim yardım edecekti? Ailesi onu bekliyor muydu? Nasıl kurtulacaktı ? Heyecanla, zevkle, severek okuduk ve resimlerini inceledik... Türkiye İş Bankası Kültür Yayınlarına çok teşekkür ediyoruz.

Ve Değnek Adam kitabını, minik kitap kurtlarına sevgiyle tavsiye ediyorum.
#3YAŞ10AYLIK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top