Logitech yıkanabilen klavye ister misiniz?

Kullandığım klavyeyi temizlemek istediğim için başıma gelmedik kalmamıştır. En son elektrik süpürgesinin küçük ucu ile tozlarını alayım dedim :)
Çoğu tuşları hüppp! diye yuttu süpürge doğal olarak.
Uzun süre, süpürgenin içinden çıkardığım tuşları takmakla uğraştım :)
Daha önce de çamaşır suyu ile ıslatılmış pamuk ile işyerimde ki klavyemin tuşlarını temizlemeye kalkmıştım. Onu da yüzüme gözüme bulaştırmıştım. 
Bir de Cif ile saatler süren, tek tek tuşları silme maceram var ki dillere destan :)
Benim gibi tuşların mikrop barındırdığı ve temizlenmesi gerektiği takıntınız varsa burada gördüğüm klavye tam size göre.
Suyun altına koyun ve dilediğiniz gibi yıkayın. Gönlünüzce rahat rahat kullanın.
Kullan ve yıka. Ohhh Dünya varmış :)
Yaşasın Logitech...











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top