Bumerang'a çok teşekkür ederim.

Hani insanların sıkıldığı ve dua ederken Allah'ım bana bir işaret gönder lütfen dediği anlar vardır ya.
Hahh! işte, ben de, uzun zamandır bu modda idim. "Her şerde bir hayır vardır" sözü benim hayat felsefem olmasına rağmen, insan bazen uygulamada zorlanabiliyor. 


Okuyucularım bilecektir; beni ve ailemi en sarsan konu "Nüket Uca - Uca Mimarlık" tarafından dolandırılmamız ve hala paramızı alamamış olmamız aslında. 
Maddi ve manevi yönden "Nüket Uca- Uca Mimarlık" bizi bitirdi diyebilirim. Ama dediğim gibi "her şer de bir hayır vardır" sözüne olan inancımı hala korumaya çalışıyor ve bundan almam gereken dersleri öğreniyorum. 
Allah kimseyi "Nüket Uca- Uca Mimarlık" gibi insanlar ile karşılaştırmasın.


İşte böyle anlardan birinde telefonum çaldı.
Telefonda ki bayan; "Dilek Hanım, size bir hediye göndereceğiz. Açık adresinizi alabilir miyim?" dedi.
İlk aklıma "Nüket Uca- Uca Mimarlık" geldi ne yalan söyleyeyim. Daha önce tuttuğu hacker'ın yine bir oyunu mu bu aceba diye düşündüm saniyeler içinde.
Hemen bu düşüncemden vazgeçtim. Çünkü "Nüket Uca- Uca Mimarlık" 'ın tuttuğu ve beni tehdit eden hacker zaten mail şifrelerimi ele geçirdiğinde benim ev-iş adresimi öğrenmişti. 
O zaman uzun zamandır almayı istediğim bu sürpriz hediye gerçekti.
İşte o an ki mutluluğumu anlatamam. Beni mutlu eden şey, hediye kazanmış olmam kadar, bu telefonu Allah'ın bir işareti olarak da görmemdi.
Bumerang'ın sürprizi ile bütün sıkıntılarımın geride kalacağının, hatta "Nüket Uca- Uca Mimarlık" 'ın olur ya insafa gelip paramızı ödeyeceğinin, işaretini aldığıma ne kadar mutlu olduğumu gördüm.
Teşekkürler Bumerang Net.
Teşekkürler. 

2 yorum:

  1. Bu hediye güzel günlerin habercisi olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah. Nüket Uca - Uca Mimarlık paramızı verse güzel günler başlayacak. Allah herkesi böylelerinden korusun.

      Sil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top