Anneler neden Molfix kullanır teyze?

Çocukların gözünden hiçbir şey kaçmıyor bayanlar. Kızımın bir arkadaşı var. Defne okuldan geç geldiği için onu beklerken, benimle sohbet etmeye bayılan bu akıllı kız ile sohbet etmeyi ben de çok seviyorum.
Çocuklar ebeveynlerine sormaktan çekindikleri soruların cevabını almak için mutlaka başkalarına soracaklardır. Ne kadar çok dinleyen ebeveyn olursanız o kadar çocuklarınız size açılırlar. Çocukları dinleyin, sohbet edin. 
N'asıl düşünceler var, neleri merak ediyorlar küçücük akıllarında inanamayacaksınız.

Bu güzeller güzeli akıllı bıdık geçen sohbetimizde, "teyzeciğim size bir soru sorabilir miyim?" dedi. 
Sor dememe rağmen konuya hemen başlayamadı.
"Ama soracağım soru ayıp bir şey" diyebildi sadece.
Kızım sor tabi, biliyorsam cevaplarım dedim.
"Teyzeciğim, anneler neden Molfix kullanırlar" diye sordu.
İlk anda şaşırdım tabi. Molfix bir çocuk bezi.
Ama jeton hemen düştü ve annelerin neden ped kullandığını sorduğunu anladım.
 "Sen nerden biliyorsun annelerin Molfix kullandığını" soruma, 
"Annemi Molfix kullanırken gördüm" dedi.
Çocukların gözünden hiç bir şey kaçmaz anneler. Çocuklarımızın yanında özel işlerimize daha dikkat etmeliyiz.
Yaşına uygun bir dille uzun uzun anneler neden Molfix kullanır, anlattım :)))
Kulağınıza küpe olsun:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top