Sek günlük süt....

Fikrimühim sayesinde Sek günlük süt kampanyasına katıldım. Çünkü kızım doğduğu günden beri evimizin yoğurdunu kendim yapıyorum ve benim için süt çok çok önemli.Uzun uzun denemelerden sonra tuturabildiğim kaymak gibi yoğurtlar ile çevremde meşhur olmuştum.
Denemeler sürecinde her marka kutu süt ile yoğurt yapmayı denemiştim.Ama sonuç hep hüsran ve başarısızlık oluyordu. Sümükümsü kıvamda yogurtlar yapmaktan bıkmıştım. Ta ki sek sise süt ile deneyene kadar. Sek şişe süt ile yaptıgım yogurtlar nefis oluyor ve ailem çevrem herkes benim yogurtlarımı yemek için bana geliyorlardı. SEK ŞİŞE SÜT ile muhteşem yoğurtlar yapabildiğimi duymayan kalmamıştı.
Fikrimühim'den  teklif geldiğinde de çevrem ile durumu paylaştım ''ve bakalım SEK günlük kutu süt ile yoğurdum tutacak mı'' dedim. Herkes sonucun nasıl olacağını merek etmeye başlamıştı. Sek kutu günlük sütü alıp eve geldim. Sek kutu günlük sütü ilk elime aldığımda düşündüklerim ''Aaa ne kadar pratik, estetik bir kutu, okula giden öğrenciler için de ne kadar sağlıklı bir seçim, taşıması kolay ''diye düşündüm.
 Eve gelip kutunun kapağını açmaya çalıştığımda ise, genelde kutu sütleri açarken yaşanılan stresi yaşamadan neredeyse sihirli bir kapağı açarcasına, kadife bir kumaşa dokunurcasına yumuşaklıkta kapagı açılıverdi. Bunlar iyi hoştu da asıl önemli olan meşhur yoğurdum nasıl olacaktı. Her zaman ki gibi yoğurdumu mayaladım ama sonucu merakla bekliyordum. Yoğurdumu açtığımda ve tattığımda ise SEK şişe süt ile yaptığımdan bir farkının olmadığını gördüm ve çok sevindim. Teşekkürler günlük SEK SÜT. İyi ki varsın....

Yeni sloganım SEK süt ailemin sütü, yoğurt ise benim yoğurdum :)

1 yorum:

  1. Adsız11.4.12

    kutu sütlerle yapılan yoğurtlar probiyotik değil. yani çocukların yemesinin bi anlamı ve yararı yok. inekten sağılıp mahalle sütçülerinde satılan sütlerden yapılan yoğurtlar probiyotik ve sağlıklı oluyo. bunları bulma imkanınız yoksa babymix daha iyidir sek günlük sütle yapılan yoğurttan.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top