Hayatın güzel işaretleri.

Güne kar yağışı ve soğuk hava ile uyandım İstanbul'da. Gece de zaten kabuslar ile boğuşmuşum. Havam İstanbul'un havasından farksız.
Bir telaş Defne'yi okula ve babasını da hastaneye gitmek üzere uğurladım.


Soğuk havayı içime çekip, ayılmak için çıktığım terasta, beni güzel bir süprizin beklediğinin farkında değildim:)


Eminönün'den tohumlarını alıp, saksıya ektiğim yeşil soğanların, başlarını topraktan çıkarıp bana Günaydın! demelerine çocuklar gibi sevindirik oldum. Bu kadar erken gelmelerini beklemiyordum. Hatta soğukta üşümesinler diye onlara kendimce sera bile yapmıştım.
Sera, dediğime bakmayın siz:)  Nalburdan aldığım naylon ile saksının üstünü örtüp yanlardan sıkıştırmıştım. İşte bu kadar, oldu bana Sera.... 

Uzun uzun soğanların, topraktan çıkardıkları başlarını seyrettim. 
Saniyeler süren bu seyirde; yaşamın anlamı, Yaradan'ın büyüklüğü, işaretler, farkındalık, küçük mutluluklar gibi düşünceler film şeridi gibi geçiverdi zihnimden.

Birden fark ettim ki; küçük şeyler ile mutlu olmayalı çok zaman olmuş. Unutmuşum:( 
Bu sabah beni bir yeşil soğan çok mutlu etti.
Siz de etrafınıza bir bakın şimdi.
Sizin tarafınızdan farkedilmeyi bekleyen, küçük mutluluklar neler olabilir.  

Evet, bugün mutlu ve umutlu bir gün benim için.  
Hepiniz için de öyle olsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top