Sevdiklerinize doğum günü mesajı olarak bir video göndermeye ne dersiniz :)?

Bana ilk doğum günü videosunu Sevgili hocam Ahmet Fırtına göndermişti. Çok beğenmiştim. Canlı gibi gelmişti.

İçim kıpır kıpır olmuştu. Çok mutlu olmuştum. Aslında çok kolay bir işlem. Ama bu güne kadar benim aklıma neden gelmedi diye düşünmüştüm. Bu gün de sevgili arkadaşım Sabire'nin doğum günüydü. Ben de onun facebook sayfasını Youtube'dan copy-paste yaptığım videolar ile süsledim. Umarım beğenmiştir. Size de bir fikir olsun. Sevdiğinizin yanında değilseniz, yanındayım hissini yaşatmak için yüzlerce video var. Benim seçtiklerimden bazılarının linkleri aşağıda. Haydi doğum günü olan sevdiğiniz yok mu? Youtube girin ve yüzlercesinden zevkinize göre seçin. Sevdiğinizin sayfasında paylaşın  veya mail olarak gönderin.

Siz de mutlu olun, doğum günü olan arkadaşınız da.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top